Notes de premsa
L’Ajuntament compra 32 taules de picnic i crearà 3 noves àrees d’estada i lleure
L’Ajuntament de Reus crearà tres noves àrees d’estada i lleure, concretament al parc de Mas Carandell, a la plaça de Tirant lo Blanc, i a la zona verda del Camí dels Morts al barri de Clarisses. I per fer-ho ha comprat 32 noves taules de picnic i 7 conjunts de papereres de reciclatge, amb un contracte que acaba d’adjudicar a Happyludic Playground and Urban Equipment, S.L, amb un pressupost de 9.958,30 euros.
El projecte correspon a una de les propostes guanyadores en l’edició 2022 dels Pressupostos Participatius, organitzada per la regidoria de Bon Govern, Transparència i Participació. «Instal·lació de taules de pícnic als parcs amb suficient espai» va ser una proposta de Raquel Tejero, la qual va rebre 193 suports. L’Ajuntament l’executa a través de la regidoria de Via Pública i les Brigades Municipals.
El material adquirit es destinarà a les tres noves àrees d’estada i lleure, així com a reforçar altres àrees existents a la ciutat.
En concret, s’han adquirit 32 unitats de taules de pícnic fabricades en fusta de pi tractada mitjançant el procés d'autoclau, amb una llargada de 1,80 metres cadascuna i 7 conjunts de papereres de reciclatge. Les taules de fusta de pi tractada en autoclau ofereixen una major resistència a les condicions ambientals adverses, com la humitat, els insectes i els fongs, assegurant una major durabilitat i una reducció dels costos de manteniment a llarg termini.
Envia
Imprimeix






977 010 010