Notes de premsa

150 professionals participen en el primer Motivation Day online de firaReus

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dilluns, 18/01/2021
Motivation Day

Uns 150 professionals, directius i responsables de Recursos Humans d’empreses de la demarcació han seguit la quarta edició del Motivation Day, que s’ha centrat enguany en la gestió dels equips a distància i en les conseqüències del teletreball en les corporacions i en els professionals que hi treballen.

Aquest ha estat el primer esdeveniment no presencial organitzat per firaReus Events, i s’ha dut a terme en les sales de reunions que s’han adaptat al format de plató, amb croma i realització, per facilitar aquests esdeveniments més audiovisuals.

La regidora d’Economia i Coneixement, i consellera delegada de REDESSA, Teresa Pallarès, ha explicat que “des de firaReus s’estan treballant aquests nous formats d’esdeveniments amb la voluntat d’integrar-los al catàleg d’actes i de serveis que es realitzar a les instal·lacions del Centre de Fires i Convencions de la ciutat”.

En la primera part del Motivation Day, la directora de Psicologia Clínica d’ITAE Empreses, Laura Solana, ha parlat del “tecnoestrès” i de com gestionar la connexió constant a la feina i alhora, la sensació d’aïllament. En la segona part de la jornada, s’ha organitzat una taula rodona en la qual s’ha parlat de les “Eines per la gestió dels equips a distància”, que ha comptat amb la participació de Toni Soler, soci fundador de la consultoria The Skeye; Marta Doménech, responsable de teleteràpia i teleacompanyament de Salut i Treball, i novament amb la psicòloga Laura Solana.

El Motivation Day va sorgir fa quatre anys, com a resposta al que s’havia etiquetat com el dia més trist de l’any, el Blue Monday, que coincideix amb el tercer dilluns del mes de gener. Des d’aleshores, la jornada s’ha centrat en la felicitat a les empreses, i també en com fer-les més saludables i més sostenibles. El Motivation Day és possible gràcies a la col·laboració de l’empresa “Salut i Treball”.

Motivation Day
Fitxers relacionats:

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.