Notes de premsa

Ampliació de terminis amb motiu d’una incidència tècnica

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dimarts, 13/05/2025

Amb motiu d’una incidència tècnica, produïda entre la 1.36 hores del dia 11 de maig fins les 8.24 hores del dia 12 de maig de 2025, que afectà al normal funcionament de la seu electrònica municipal https://seu.reus.cat (l’àmbit d’aplicació de la qual se circumscriu a l’Ajuntament de Reus i a tot el seu sector públic), s'han ampliat 1 dia hàbil tots els terminis administratius que es trobaven actius durant el període en què s’ha produït la incidència tècnica i que, en conseqüència, s’admeti la documentació presentada fins l’endemà de la data que inicialment estava prevista com a termini de venciment.

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.