Notes de premsa
Comença la temporada de ball i música en directe dels Casals Municipals de la Gent Gran
El proper dissabte, 4 d’octubre, començarà una nova temporada de ball i música en directe dirigida a totes les persones del col·lectiu +60. Aquesta activitat es portarà a terme cada dissabte, a les 18 hores, al Centre Cívic Migjorn.
La iniciativa, impulsada per la Regidoria de Relacions Ciutadanes, es va posar en marxa la temporada passada, a partir de maig, per tal de donar resposta a la demanda i necessitats d’aquest col·lectiu, i forma part de les accions del PAM 23-27 i del Pla local d’Envelliment Actiu i Saludable, on l’activitat física i les relacions socials tenen una importància fonamental.
La manca d’espais i activitats durant el cap de setmana a la ciutat que promoguin un oci saludable i accessible entre el col·lectiu de la gent gran dona valor a aquest espai d’oci musical i de ball per promoure un envelliment actiu i saludable.
Específicament, la música en directe afavoreix al benestar emocional de les persones al mateix temps que genera habilitats de coordinació amb el moviment corporal tant necessàries en aquesta etapa. El ball és sens dubte una de les activitats físiques més divertides, però, més enllà de l’entreteniment i el gaudi, també aporta molts beneficis per a la salut ja que és una manera fàcil i divertida de fer activitat física i a més, convida a sortir de casa i a fer relacions socials.