Notes de premsa

Consulta del cens electoral

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dijous, 2/04/2015

El cens electoral es podrà consultar els dies laborables, entre el 6 i el 13 d’abril, ambdós inclosos, per tal de poder formular reclamacions sobre possibles errors, inclusions o exclusions al cens electoral.

La consulta es podrà fer a l’Oficina d’Atenció Ciutadana situada a la planta baixa del Palau Municipal (Pl. Mercadal, 1) amb horari d’atenció al públic de dilluns a dijous, de 8:30 a 14:00 i de 16:00 a 18:00 hores i els divendres de 8:30 a 14:00 hores.

Durant tot el període electoral, l’Oficina del Cens Electoral estableix un servei d’informació al públic. L’horari de consultes telefòniques serà, de dilluns a divendres, de 9:00 a 14:00 hores; els telèfons per a consultes són: 977 24 96 62, 977 24 85 78 i el fax 977 21 33 40; també es podran fer consultes al telèfon 901-101-900.

El ciutadans que disposin de certificat electrònic acceptat per la seu electrònica de l’Institut Nacional d’Estadística, poden consultar les seves dades censals a l’adreça: https://sede.ine.gob.es

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.