Notes de premsa

Conveni per suprimir barreres arquitectòniques al local de Creu Roja

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dilluns, 19/12/2005

nent d’alcalde de Benestar, Àlex Martínez, i el president de l’Assemblea Local de Creu Roja, Gerard Salvat, signaran demà dimarts, 20 de desembre, un conveni segons el qual l’Ajuntament de Reus aportarà 18.000 euros per sufragar una part del cost d’instal·lació d’un ascensor a la seu de l’entitat. El conveni se signarà a les dependències de l’Àrea de Benestar (Edifici Reale. Raval de Santa Anna, 40 1r), a les 10:30 h.

La Creu Roja disposa d’unes instal·lacions al carrer Doctor Ferran, núm. 33-37 de Reus, que configuren l’Oficina Local de la Creu Roja, i que són, alhora, el centre des d’on aquesta entitat presta la majoria dels seus serveis a la ciutat de Reus i al seu entorn. Aquestes instal·lacions acullen diverses entitats que agrupen persones que poden tenir una mobilitat reduïda. El local de Creu Roja té més d’una planta i no disposa d’un ascensor que faciliti l’accés a les seves instal·lacions a persones amb mobilitat reduïda, que són, a la vegada, usuaris potencials dels serveis que ofereix aquesta entitat.
El cost global de la instal·lació de l’ascensor, d’acord amb els pressupostos de què disposa la Creu Roja, és de 56.170’63 euros, que la Creu Roja no pot assumir en la seva totalitat. Amb aquest conveni, l’Ajuntament de Reus reconeix la rellevància de la tasca efectuada des de l’Oficina local de la Creu Roja a Reus, i expressa la seva voluntat de col·laborar amb l’entitat per poder executar aquesta inversió i perquè l’entitat pugui potenciar així l’ús del seu local.

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.