Notes de premsa
El dissabte 30 de maig torna el «Menja’t el Mercat», la nit de tapes del Mercat Central
El «Menja’t el Mercat», la nit de degustació de tapes del Mercat Central, arriba enguany a la 13a edició el dissabte 30 de maig. Els paradistes ja preparen la festa que es farà, com sempre, de dos quarts de set del vespre a les onze de la nit. Després de l’èxit de les dotze edicions anteriors, el «Menja’t el Mercat» tornarà a omplir el mercat de festa i de bon menjar: les parades participants prepararan una o més tapes, que s’acompanyaran de vi i altres begudes per completar una oferta gastronòmica única.
Tres tapes i dues begudes per 12 euros
Ara, amb la informació facilitada per cada parada, es prepara el fulletó amb una imatge renovada que recollirà totes les tapes i la situació de cada parada en un plànol perquè sigui més fàcil localitzar-les a l’interior del mercat.
El preu s’ha ajustat al màxim i el tiquet combinat es posarà a la venda per 12 euros i oferirà un paquet de tres tapes i dues begudes. També es podran adquirir tiquets per unitat: cada tapa es vendrà a 3 euros i la beguda a 1,50 euros.
Els tiquets combinats de degustació es podran adquirir de manera anticipada a les parades participants a partir del dijous 21 de maig. El mateix dissabte 30 de maig, hi haurà dos punts de venda que s’intal·laran a l’interior del mercat.
«Menja’t el Mercat» va néixer la primavera de 2012 amb la voluntat de donar a conèixer totes les possibilitats que ofereixen els productes frescos que es poden trobar a les parades i mostrar una imatge diferent del mercat, en un horari nocturn i un ambient festiu.
Envia
Imprimeix



977 010 010