Notes de premsa
El Giny programa un curs extraordinari de dansa vertical
El Giny, el Centre de les Arts Gestuals i del Circ de Reus, ofereix un curs extraordinari de Dansa vertical i aèria dins la programació formativa prevista pel segon quadrimestre de 2014. Aquest taller es farà del 12 d’abril al 10 de maig, a la façana de les instal·lacions de l’empresa Borges, i anirà a càrrec de l’Associació de Dansa Vertical KstigA2 de Reus.
KstigA2 és una associació de joves que practiquen diferents disciplines de dansa vertical i tècniques aèries. Amb aquesta activitat, proposen la realització d’un taller de dansa vertical en paret amb l'objectiu d'iniciar als participants en les tècniques bàsiques per a conèixer i realitzar trucs de fàcil aprenentatge dins l’àmbit d’una coreografia aèria.
La dansa vertical combina la dansa contemporània amb les arts circenses, les acrobàcies o el teatre. La coreografia té lloc sobre una paret o sobre la façana d’un edifici, i els ballarins queden penjats d’una corda lligats per un arnés.
Gràcies a un acord amb Borges, el Giny i l’Associació de Dansa Vertical KstigA2 portaran a terme aquest taller en una de les façanes de les instal·lacions de l’empresa reusenca, que es troben a la carretera de Salou. El curs s’impartirà cada dissabte de 10:00 h a 12:00 h, del 12 d’abril al 10 de maig.
El preu del curs és de 35 euros i les inscripcions es poden fer al mateix Giny, al carrer de Pere Cavallé Llagostera cantonada amb carrer d'Astorga (al costat de l'Institut Josep Tapiró), per correu electrònic a reuscultura@reus.cat o per telèfon al 977 010 284.