Notes de premsa
El raval de Robuster i de Sant Pere, protagonistes de la 3a edició de La Festa dels Ravals
L'entitat comercial El Tomb de Reus ha presentat la tercera edició de La Festa dels Ravals, que enguany es concentrarà al raval de Robuster i al raval de Sant Pere, i tindrà lloc el divendres, 24 d’octubre, de les 17 a les 22 h. La festa compta amb el suport de la regidoria de Projecció de Ciutat, a través de l'Agència Reus Promoció.
Es tracta d'una campanya per dinamitzar i donar visibilitat als establiments del raval de Robuster i el raval de Sant Pere i que, com en les anteriors convocatòries, ha estat oberta a la participació, no només dels associats d’El Tomb de Reus, sinó a tots els establiments de la zona, amb l’objectiu d’enfortir el sentiment de comunitat a la ciutat.
L’esdeveniment és de caràcter plenament festiu i omplirà els carrers de música en viu, activitats i propostes dels gairebé 40 establiments participants que oferiran productes, experiències i promocions exclusives als visitants, incentivant així el comerç local i amb l’objectiu d’atraure tant a residents com a visitants, i recordant-los el valor i la història que aquests carrers aporten a la ciutat de Reus.
Hi haurà propostes per a tots els gustos com ara conta contes, tallers infantils, globus i regals, manualitats per pintar, menjar i begudes, descomptes en productes, entre d'altres. Cal destacar la participació del Basilisc petit, que ballarà a partir de les 17.30 h. També se sortejarà la "Cistella dels ravals" amb productes cedits pels establiments participants i valorada en 1200 €, així com un sorteig de 200 € per comprar als establiments associats al Tomb de Reus, en el qual es podrà participar a través de la lectura de codis QR.
Per als més petits, s’ha creat una divertida gimcana. A partir dels punts de trobada —situats al costat del col·legi Sant Josep i al final del raval de Sant Pere— es podran recollir unes polseres que serviran per lligar unes cartes, cadascuna amb el dibuix d’un element del seguici festiu. Les cartes es trobaran repartides entre els establiments participants. N’hi haurà 26, organitzades per parelles, i als punts de trobada es donaran pistes per trobar-les.
"Des de Reus Promoció estem al costat de les nostres associacions de comerciants i dels nostres botiguers perquè el comerç és un dels nostres actius. Reus és una ciutat coneguda pel nostre patrimoni, per la nostra cultura, pels nostres productes de proximitat i pel comerç. Per tant, n’hem de fer bandera, hem de promocionar-lo tal com feu des de les associacions i l’hem de donar a conèixer encara més si és possible", ha afirmat Noemí Llauradó, regidora de Projecció de Ciutat.