Notes de premsa
La BCR celebra les festes nadalenques amb el cicle «Un Nadal Amorós»
Coincidint amb les festes nadalenques, la Biblioteca Central Xavier Amorós ha programat un cicle d'activitats literàries que, amb el nom “Un Nadal Amorós”, té com a figura destacada l'escriptor Xavier Amorós i la seva obra, entre d'altres propostes adreçades al conjunt de la ciutadania. La primera activitat es realitza aquest diumenge, 14 de desembre, amb la participació en la ruta literària “El teatre de Puig i Ferreter”, a la Selva del Camp.
Les persones interessades a participar a la ruta literària d'aquest diumenge a la Selva del Camp cal que s'inscriguin a través del web de la biblioteca, http://biblioteca.reus.cat/.
El següent acte del cicle programat preveu una trobada de clubs de lectura de Reus i comarca per parlar del llibre “Els altres catalans”, de Paco Candel, el dia 16 de desembre a les 20:00 h a la Biblioteca Central de Reus.
El 17 de desembre, a les 18:00 h, es realitzarà l'acte “Xavier Amorós en clau de sol”, a la sala annexa de la BCR, una trobada en què es recitaran poemes musicats de l'autor reusenc i en el qual es preveu que participi el mateix Xavier Amorós i tots els lectors i mentores del programa LECXIT. Aquest acte substitueix la sessió dels “Contes a cau d'orella” de cada dimecres
El 19 de desembre, a les 20:00 h, es farà una lectura de textos de Xavier Amorós, un acte titulat “No hi havia res a dir: textos de Xavier Amorós” a càrrec de la Companyia “El Trole Tarragona-Reus y viceversa”. Aquest acte pretén ser un moment de celebració i agraïment a tots els col·laboradors de la biblioteca durant el 2014.
La darrera de les activitats especials de Nadal promogudes des de la BCR serà el Laboratori del llibre infantil en el marc del Parc de Nadal de Reus, el dia 2 de gener de 2015 a les 18:00 h, una experiència orientada a aproximar els infants al món de la lectura.
Envia
Imprimeix

977 010 010