Notes de premsa

La Unió de Botiguers, amb la col·laboració del Patronat Municipal de Turisme i Comerç de Reus, organitza un curs específic d’atenció al client rus

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 28/05/2010

t de la importància que té el turisme rus de la Costa Daurada per la seva capacitat econòmica i el seu interès en les compres, la Unió de Botiguers organitza un curs que té per objectiu millorar l’atenció, i per tant, les vendes, entre aquest segment de turistes.

El curs està dirigit als propietaris i els dependents d’establiments comercials i de serveis de la ciutat de Reus i té una durada de 10 hores. Totes les sessions es realitzaran a la seu de la Unió de Botiguers de Reus des de el dilluns 31 de maig al divendres 4 de juny a les tardes. Les vint places que s’oferien en aquest primer curs han quedat ràpidament cobertes.

Al curs s’explicarà el comportament dels clients russos i els seus hàbits en el procés de compra i consum, i al mateix temps es facilitarà un vocabulari bàsic per mantenir una comunicació elemental amb clients russos. Totes les sessions aniran a càrrec de Valentina Mironova, professora de llengua russa i professional turística, col·laboradora del Patronat de Turisme i Comerç de Reus.

L’organització del curs respon a la necessitat de conèixer millor el client rus i respondre millor a les seves necessitats. El rus és un turista amb un alt poder adquisitiu, que generalment només parla rus i té uns hàbits de costum diferents de la resta de turistes que compren a la ciutat de Reus.

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.