Notes de premsa
La Vella Quaresma perdrà aquest dimecres la darrera cama del 2026
La Vella Quaresma perdrà demà dimecres, 1 d'abril, la darrera cama d'aquest 2026. Des que va començar el període de Quaresma, ha anat perdent una cama cada setmana amb l'espectacle que es fa a les Peixateries Velles i l'última li serraran diferents membres de la Colla Gegantera de Reus i l'alcaldessa de Reus, Sandra Guaita.
L'espectacle començarà a les 12 h i està obert a tota la ciutadania, després que durant les setmanes que s'ha dut a terme fins ara hagin estat els nens i nenes de les escoles de Reus els que han omplert la plaça de les Peixateries Velles. Enguany, hi han participat prop de 2.500 escolars.
L'espectacle que s'organitza per a l'acte de serrar les cames a la Vella Quaresma està protagonitzat per Xavi Picarols, que interpreta el personatge del “Carni”, el protagonista del Carnaval que no es resigna a la realitat que la festa s'ha acabat i que no tornarà fins l'any vinent. La representació té música, cançons i festa en directe cada setmana.
Envia
Imprimeix



977 010 010