Notes de premsa

L’Ajuntament de Reus constitueix el Comitè d’Emergències per la prevenció del Coronavirus

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dijous, 12/03/2020

El Comitè d’Emergències de l’Ajuntament de Reus s’ha reunit aquest dijous, 12 de març, presidit per l’alcalde de Reus, Carles Pellicer, davant l’activació de la fase d’emergència 1 del pla Pla Territorial de Protecció de Civil de Catalunya (PROCICAT) per a emergències associades a malalties transmissibles emergents amb potencial alt risc. 

Aquesta convocatòria suposa l’activació de tots els actors previstos en el document; i ve definida per la constatació d’una afectació important en la població i en els serveis, sense que es produeixi col·lapse o paralització social. En aquest cas, ve motivat per la situació generada a la ciutat i al conjunt del país en relació a la pandèmia del COVID-19. El CECAT ja ha estat informat de la constitució d’aquest grup de treball.

El Comitè d’Emergències ha analitzat la situació a la ciutat, els serveis públics essencials i les mesures adoptades fins ara. Així mateix, ha acordat fer-ne un seguiment, plantejar-ne millores si la situació ho requereix, i encarregar als responsables dels grups de treball que tracin les línies d’actuació dels diferents escenaris possibles per garantir la prestació dels serveis els propers dies.

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.