Notes de premsa

L'Ajuntament licita el contracte de manteniment i conservació de l’enllumenat públic per 960.000 euros l'any

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dimarts, 1/06/2021
Fanal plaça del Mercadal i Palau Municipal

L’Ajuntament de Reus ha tret a licitació el contracte per al manteniment i conservació de l’enllumenat públic i ornamental de Reus, un servei que surt a concurs amb un pressupost anual de 959.743,94 euros (IVA inclòs). La durada del contracte està prevista en dos anys, prorrogable a 2 anys més.

L’objectiu del servei és garantir el correcte estat i nivell de funcionament de les instal·lacions, garantir els nivells reglamentaris de seguretat elèctrica respecte les persones i béns, la prevenció de possibles avaries i la realització de reparacions, reposicions, reemplaçaments, subministraments, millores, etc, que li siguin especialment encarregats pel departament tècnic municipal que tindrà atribuïda la gestió i supervisió de les tasques.

D’acord a les bases del concurs públic, l’empresa adjudicatària disposarà i destinarà al servei de la ciutat de Reus el personal necessari per cobrir totes les exigències del contracte i per a la correcta prestació del servei de conservació i manteniment, i del funcionament de l’enllumenat públic. Serà indispensable que els treballadors vinculats al servei estiguin adscrits, localitzats i en dedicació exclusiva al servei de manteniment desenvolupat a la ciutat de Reus.

L'empresa adjudicatària disposarà en tot moment d’una capacitat organitzativa per destinar els recursos humans i els mitjans exigits a fi d'obtenir un rendiment màxim en l’execució del servei. En aquest sentit, definirà i portarà a terme un programa de manteniment, amb el qual s’organitzaran els efectius destinats al servei, el calendari i periodicitat d’execució, itineraris i rutines per cobrir totes les instal·lacions d’enllumenat de la ciutat i compatibilitzant i integrant les tasques i operacions d’un manteniment preventiu, normatiu i correctiu. El programa haurà de preveure les següents tasques:

  • Control de funcionament de punts de llums.
  • Reposició programada de làmpades.
  • Control horari de funcionament de l’enllumenat i de la reducció de flux.
  • Revisions i verificacions elèctriques dels quadres de les instal·lacions.
  • Control de l’estat dels elements mecànics, línies i canalitzacions de les instal·lacions.
  • Neteja i retirada d’elements adherits a llumeneres, columnes i quadres.
  • Inspecció i vigilància de les instal·lacions de l’enllumenat públic.
  • Comprovacions especifiques de les instal·lacions.
  • Inspeccions Periòdiques de Baixa Tensió.
  • Servei de guàrdia i emergències.
  • Operacions de Correctius i reparacions d’avaries.
Fanal plaça del Mercadal i Palau Municipal
Fitxers relacionats:

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.