Notes de premsa

L’alcalde decreta canvis en el cartipàs municipal

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dijous, 13/10/2016

L’alcalde de Reus, Carles Pellicer, ha signat aquest dijous 13 d’octubre dos decrets per a la reorganització del cartipàs municipal, amb l’objectiu de dotar la gestió del Govern de Reus de major coordinació i agilitat. Fruit dels dos decrets, es crea la nova regidoria delegada de l’Àrea de Recursos Humans, la qual serà gestionada pel regidor Daniel Rubio. Rubio compatibilitzarà les noves atribucions amb la gestió de la regidoria delegada de l’Àrea de Medi Ambient i Ocupació.

El regidor Joaquim Enrech, que fins ara gestiona les competències en matèria de recursos humans de l’Ajuntament, se centrarà en la direcció política dels departaments municipals d’Hisenda i de Recursos Generals. Enrech manté les competències de la regidoria delegada de l’Àrea de Seguretat Ciutadana.

Finalment, els decrets d’alcaldia clarifiquen l’atribució de competències en matèria de formació, i atribueixen a la regidoria delegada de l’Àrea d’Ensenyament i Política Lingüística, gestionada per la regidora M. Dolors Sardà, les competències en formació i escola d’adults; competències fins ara atribuïdes a la regidoria delegada de l’Àrea de Medi Ambient i Ocupació. La regidoria gestionada per Daniel Rubio manté les competències en matèria de formació per a l’empresa i formació per a l’ocupació.

Els decrets tenen vigència a partir del dilluns 17 d’octubre.

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.