Notes de premsa

L’exposició de les llistes del cens electoral

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 17/04/2009

els dies 20 i 27 d’abril, els dos inclosos, es podrà consultar el cens electoral amb la finalitat de poder formular reclamació sobre possibles errors, inclusions o exclusions al cens.

La consulta es podrà fer a l’Oficina d’Atenció Ciutadana del Padró d’Habitants situada a la plaça de la Patacada, núm. 2. L’horari d’atenció al públic serà, de dilluns a dijous, de 9:00 a 13:30h i de 16:00 a 18:00 h, i els divendres de 9:00 a 13:30h.

Durant tot el període electoral, l’Oficina del Cens Electoral estableix un servei d’informació al públic. L’horari de consultes serà, de dilluns a divendres, de 9:00 a 14:00 h i de 16:00 a 18:00 h i els dissabtes de 9:00 a 14:00 h. Els telèfons per a consultes són: 977 249 662, 977 248 578 y el fax 977 213 3 40, així com el telèfon 901 101 900.

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.