Notes de premsa

L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) amplia l’espai per atendre els usuaris

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dilluns, 4/12/2006

la d’espera i d’acollida de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), situada a la planta baixa del Palau Municipal, s’ha ampliat en gairebé 25 m2.

Les obres les han executat les Brigades Municipals, mentre que el personal de Sistemes d’Informació de l’Ajuntament de Reus s’ha encarregat de l’adequació de la tecnologia.
Les obres també han canviat l’entrada a l’OAC: l’accés principal es fa pel passadís de la planta baixa del Palau Municipal; la sortida, però, sí que es manté per les portes vidriades del vestíbul. Aquest nou recorregut d’entrada ha possibilitat la col·locació d’un taulell d’informació, on es fa la primera acollida, s’assessora i, si cal, es dóna la tanda. La sala d’espera compta amb un nou monitor i un panell lluminós on s’informa del número i de la taula d’atenció que li correspon.
Amb l’ampliació també s’ha equipat un despatx amb dos nous punts d’atenció, de manera que ara hi ha disponibles una dotzena de taules d’atenció.
Aviat, caixers automàtics a l’OAC i al SAIC
L’espai alliberat pel canvi d’accés a l’OAC serà ocupat ben aviat per un caixer automàtic, que permetrà pagar qualsevol impost o taxa municipal en metàl·lic o amb targeta de crèdit. També està previst habilitar un altre caixer a les oficines del Servei d’Atenció i Informació al Contribuent (SAIC), a l’edifici d’Hisenda. La seva instal·lació està prevista per a principis de 2007.
Amb aquest nou servei molts ciutadans i ciutadanes no hauran de demanar tanda per rebre atenció perquè podran adreçar-se directament als caixers en cas que només hagin de pagar.
L’horari de l’OAC és de dilluns a divendres de 8:30 h a 14:00 h i les tardes de dilluns a dijous de 16:00 h a 18:00 h. En dates de Nadal, entre el 27 de desembre i el 5 de gener, l’horari d’atenció serà de 8:30 h a 14:00 h.
L’Oficina d’Atenció Ciutadana ofereix un servei integral d’atenció a la ciutadania formada per un equip de treball totalment polivalent i format específicament en l’atenció al públic. Té la finalitat de facilitar les peticions d’informació, tramitar i gestionar directament consultes senzilles i canalitzar les gestions complexes.

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.