Notes de premsa

Obert el termini per sol·licitar parada per Sant Jordi 2025

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dijous, 27/02/2025
Diada de Sant Jordi 2024

Les entitats interessades a tenir presència a la Diada de Sant Jordi 2025 a Reus poden presentar a partir d’avui les seves sol·licituds telemàticament. Per fer-ho i per consultar les bases reguladores de la Diada es pot fer a través de l’enllaç: https://seu.reus.cat/seu/carpetaCiutadana/tramit/54124

L’autorització per a la instal·lació de les parades, que serà únicament pel dia 23 d’abril de 2024, és per a llibreries, floristeries i entitats: Entitats culturals, juvenils, veïnals o socials amb seu a la ciutat de Reus; centres educatius amb seu a la ciutat; mitjans de comunicació local, i qualsevol altra amb seu social a la ciutat de Reus, diferent a les anteriors.

El termini comença avui dijous 27 de febrer i finalitza el dia 24 de març de 2025. Les llibreries i floristeries s’ubicaran a la plaça del Mercadal i la resta es repartiran per tot el recorregut de la Diada. L'autorització per a la ubicació de les parades comprendrà els següents emplaçaments:

• Plaça Mercadal

• Plaça del Castell

• Absis de la Prioral

• Plaça Sant Pere

• Carrer de les Peixateries

• Carrer del Fossar Vell

• Carrer Major

• Plaça del Teatre

 • Plaça del Prim

• Raval Santa Anna

L'horari d'ocupació serà entre les 9:00 h i les 21:00 h del dia de Sant Jordi. 

Diada de Sant Jordi 2024
Fitxers relacionats:

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.