Notes de premsa
Reus Promoció participa en l’Assemblea d’Iter Vitis a Tessalònica per representar el Vermut de Reus dins la Ruta Europea del Vermut
Reus Promoció assistirà els dies 17 i 18 d’octubre a l’Assemblea General d’Iter Vitis, la xarxa europea reconeguda pel Consell d’Europa dedicada a la promoció del patrimoni vitivinícola i enoturístic. La trobada tindrà lloc a Tessalònica (Grècia) i reunirà representants de diferents països que formen part d’aquesta xarxa internacional.
Aquesta serà la primera participació de Reus Promoció com a membre d’Iter Vitis, juntament amb la ciutat de Torí, després de la seva adhesió recent, i servirà per consolidar la presència de la ciutat dins la Ruta Europea del Vermut, un projecte impulsat per Iter Vitis per posar en valor les destinacions europees vinculades a aquesta beguda emblemàtica.
“Amb la incorporació a Iter Vitis fem un pas molt important en la projecció exterior de Reus”, ha destacat la regidora de Projecció de Ciutat, Noemí Llauradó. “El Vermut de Reus és un producte identitari i un element clau del nostre patrimoni enogastronòmic. Formar part d’aquesta xarxa permet situar-nos en un context europeu que reconeix la qualitat, la tradició i la innovació vitivinícola”, ha precisat.
Durant l’assemblea, Reus Promoció donarà a conèixer el Vermut de Reus com a producte identitari i element clau del patrimoni enogastronòmic de la ciutat, així com les iniciatives que s’estan desenvolupant per potenciar la seva projecció turística i cultural, per al posicionament de Reus a escala internacional.
“Participar en trobades com aquesta ens ajuda a establir aliances amb altres destinacions europees que comparteixen els mateixos valors i objectius”, ha afegit Llauradó. “És una oportunitat per aprendre, per explicar qui som i per reforçar el compromís de Reus amb la promoció del nostre patrimoni i del nostre producte més representatiu: el Vermut”, ha conclòs.
La participació en l’Assemblea d’Iter Vitis reforça el compromís de Reus Promoció amb la promoció internacional del Vermut de Reus i amb la creació de sinergies amb altres destinacions europees que comparteixen valors de qualitat, tradició i innovació en l’àmbit vitivinícola, acció contemplada a l’estratègia exterior de Reus dins del Pla d’Acció Municipal de la ciutat.