Notes de premsa

Reus serà l’escenari d’un cap de setmana d’exhibició d’arts marcials amb campions nacionals i internacionals

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dimecres, 2/04/2025
Presentació exhibició arts marcials i boxa

Reus serà l’escenari els propers dies 5 i 6 d’abril d’un cap de setmana d’exhibició i tornejos de diverses especialitats d’arts marcials: jiu jitsu, taekwondo, muay thai, boxa i kick boxing. L’activitat es portarà a terme al Pavelló Olímpic Municipal i està organitzada pel Club Esportiu d'Arts Marcials Reus amb el suport de la Regidoria de Salut i Esports i Reus Esport i Lleure i de la Federació Catalana de Kick Boxing i Muay-Thai.

Dissabte, 5 d’abril al matí tindrà lloc l’Open Ciutat de Reus de jiu jitsu amb la participació de 150 competidors i competidores. A la tarda, a partir de les 18h, tindrà lloc la Vetllada de Boxa amb dos rings (boxa i kick boxing i muay thai) per on passaran les primeres figures nacionals de diverses especialitats: Frank Hurtado, campió del món de kick boxing; Àlex Quilez, campió d’Espanya d’arts marcials;  Khyzer Hayat, campió del món, d’Europa i d’Espanya de Muay-Thai i Cristobal Lorente, campió d’Espanya de boxa.  També es podrà assistir, a partir de les 15 hores de dissabte, a l’entrenament amb públic dels campions que s’exhibiran a la tarda. Diumenge, 6 d’abril al matí, será el torn de l’Open Ciutat de Reus de Taekwondo d’iniciació amb la participación d’uns 150 nens i nenes.

S’espera que l’esdeveniment tingui un gran seguiment a nivell de públic, ja que l’any passat va aconseguir gairebé emplenar les grades del Pavelló Olímpic Municipal. En aquest sentit, el regidor de Salut i Esports, ha destacat: “Aquest cap de setmana serà una gran oportunitat per veure de prop esportistes d’alt nivel i gaudir de disciplines que tenen una gran base de practicants a la ciutat. Continuem treballant per donar visibilitat i fomentar l’esport en totes les seves modalitats”.

Les entrades anticipades es poden adquirir als gimnasos participants. L’entrada a la vetllada de boxa té un preu de 15 euros en la venda anticipada i de 20 euros el mateix dia. També es pot comprar l’entrada de l’entrenament i la vetllada per 25 euros.

Presentació exhibició arts marcials i boxa
Fitxers relacionats:

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.