Notes de premsa

“Reus, una il·lusió compartida”, conferència de l'alcalde aquest dilluns, 21 de març

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dimecres, 16/03/2016

L'alcalde, Carles Pellicer, ofereix aquest dilluns, 21 de març a les 19:30 h a la Biblioteca Pere Anguera (cr. de Joan Salvat-Papasseit, 14), la conferència “Reus, una il·lusió compartida”, en què farà balanç de la gestió del Govern i abordarà alguns dels reptes immediats que té la ciutat.

La conferència, oberta al públic, és organitzada pel Col·legi de Periodistes de Catalunya en el marc del cicle de conferències dels diferents alcaldes dels municipis del Camp de Tarragona. És previst que Canal Reus TV retransmeti en directe aquest acte tant per televisió com via “streaming”.

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.