Notes de premsa
Skaty, la mascota del mundial de Patinatge Reus 2014 es presenta l’11 de març
Skaty, la mascota del Mundial de Patinatge Reus 2014 es presenta en societat aquest dimarts 11 de març en el marc d’un festival de patinatge que tindrà lloc al pavelló olímpic municipal a partir de les 19:30h. L’acte conicideix amb la celebració dels 200 dies que faltaran per a l’inici del campionat del món.
La mascota Skaty va ser escollida entre els participants d’un concurs restringit als alumnes de les escoles d’Art i disseny de la Diputació de Tarragona. La proposta guanyadora és obra de l’estudiant Meritxell Ordóñez i està inspirada en una rosa d’un dels vitralls modernistes de la Casa Navàs.
Un total de 1.026 nens i nenes van participat en el concurs per proposar i votar un nom per la mascota que va tenir lloc durant la darrera edició del Parc de Nadal de Reus. Finalment Skaty va ser el nom més votat.
L’acte de presentació de la mascota coincideix també amb la reunió del Comité Organitzador del Mundial de Patinatge, que tindrà lloc a Reus, i del programa de treball per coniexer diversos serveis i equipaments vinculats a l’organització del campionat.
El festival de patinatge comptarà amb la participació del grup gran del Club Patí Cambrils; el Club Patí Perelló; i els grups escola, cadet, juvenil I gran del Reus Deportiu.