Notes de premsa

Sorteig dels integrants de les meses electorals per a les eleccions generals del 29 de novembre

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dilluns, 2/11/2026
Ple sorteig meses electorals 29N
Ple sorteig meses electorals 29N

El sorteig dels integrants de les meses electorals de Reus en les eleccions generals, previstes pel pròxim 29 de novembre, s'ha fet aquest dilluns, 2 de novembre a l'Ajuntament de Reus en sessió plenària. S'han sortejat 1.107 càrrecs dels quals 123 son presidents titulars i 246 suplents, i 246 vocals titulars i 429 suplents, de les 123 meses que hi haurà a la ciutat. El cens per a aquesta cita electoral és de 75.077 persones.

El sorteig s'ha fet informàticament, mitjançant un sistema que escull aleatòriament un número. Aquest número correspon al lloc de la llista dels cens electoral que ocupa la persona que resulta escollida per formar part de la seva mesa.

Les persones que han sortit escollides i que hauran de formar part de les meses rebran personalment la notificació.

Ple sorteig meses electorals 29N
Ple sorteig meses electorals 29N
Fitxers relacionats:

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.