Notes de premsa

Un centenar de professionals de la regidoria de Benestar Social participen en una jornada per millorar l’atenció a la ciutadania

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dimecres, 11/03/2020
Reunió professionals de la regidoria de Benestar Social

Un centenar de professionals de la regidoria de Benestar Social, que engloba treballadors i educadors socials i personal administratiu i directiu, s'han reunit al Centre d'Art Cal Massó per avaluar, de manera conjunta, la feina diària. Una feina que repercuteix en l'atenció que rep la ciutadania, en especial les persones que travessen per situacions de vulnerabilitat. Aquesta és la quarta trobada que es fa des de l'any 2016, en què es va decidir implantar un nou model organitzatiu. Quatre anys després, s'ha consolidat un canvi de tendència als Serveis Socials que es pot resumir en més pressupost, una atenció més personalitzada i més especialitzada i més coordinació a l’hora de tractar cada cas concret.

En la jornada d’aquest matí, per avaluar què es pot millorar, els i les professionals reunits en grups d'unes deu persones han posat sobre la taula les fortaleses i febleses detectades en l’organització. La participació de tothom és una de les claus d'aquest nou model.

La regidora de Benestar Social, Montserrat Vilella, fa una valoració molt positiva de la jornada: "El model organitzatiu que vam implantar fa quatre anys requereix la implicació del personal de la regidoria per tal de poder fer una avaluació continuada dels serveis que prestem a la ciutadania amb l‘objectiu de prendre noves mesures a partir dels aspectes de millora detectats".

Les línies estratègiques de la regidoria de Benestar Social per als pròxims anys tenen com a marc el mandat municipal (PAM) 2019-2023 i l’objectiu general d’empoderar les persones que es troben en una situació de vulnerabilitat.

Reunió professionals de la regidoria de Benestar Social

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.