Junta de Govern Local 11/11/2016

Cerca ordre del dia de la Junta de Govern Local

E.g., 29/03/2024
E.g., 29/03/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 11/11/2016

JUNTA DE GOVERN LOCAL

Senyor, senyora,

Us convoco a la sessió ordinària de la Junta de Govern Local, que tindrà lloc el proper dia 11 de novembre de 2016 a les 09:15 hores, amb el següent:

ORDRE DEL DIA

1. Aprovació de l'acta de la sessió anterior

2. Informació de l’Alcaldia

3. Gestió Econòmica i Pressupostària. Donar compte dels decrets del regidor delegat de l’Àrea d’Hisenda i Recursos Generals núm. 2016009274, 2016010149, 2016011466, 2016011557 i 2016011601, relatius a l’aprovació de factures, certificacions d’obres, serveis i subministraments.
4. Servei d'Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació de la liquidació de l’import de participació en beneficis de la pòlissa de danys materials amb referència número 64764384 pel període 01/07/2014 al 30/06/2015 i pel període 01/07/2015 al 30/06/2016.
5. Servei d'Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació de la liquidació de l’import de participació en beneficis de la pòlissa de responsabilitat patrimonial i civil amb referència número 64757321 pel període 01/07/2014 al 30/06/2015 i pel període 01/07/2015 al 30/06/2016.
6. Servei d'Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Adjudicació del servei de manteniment d'aplicacions municipals i desenvolupament de la plataforma municipal de finestreta única empresarial, mitjançant procediment obert subjecte a regulació harmonitzada i tràmit ordinari.
7. Servei d'Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Adjudicació del servei de manteniment de la microinformàtica i sistemes base municipals, mitjançant procediment obert subjecte a regulació harmonitzada i tràmit ordinari.
8. Serveis Financers. Aprovació de la concertació de tres operacions de crèdit a curt termini amb les entitats BBVA, La Caixa, i Cajamar-Cajarural, pels imports respectivament de 4.000.000 €, 2.500.000 €, i 2.000.000 €.

9. Intervenció. Aprovació de la confort letter per a la renovació de la pòlissa de crèdit de la Fundació IMFE Mas Carandell.

Assumptes sobrevinguts

Reus, 8 de novembre de 2016

L'alcalde

Carles Pellicer Punyed

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.