Junta de Govern Local 16/12/2016

Cerca ordre del dia de la Junta de Govern Local

E.g., 28/03/2024
E.g., 28/03/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 16/12/2016

JUNTA DE GOVERN LOCAL

Senyor, senyora,

Us convoco a la sessió ordinària de la Junta de Govern Local, que tindrà lloc el proper dia 16 de desembre de 2016 a les 09:15 hores, amb el següent:

ORDRE DEL DIA

1. Aprovació de l'acta de la sessió anterior

2. Informació de l’Alcaldia

3. Servei d'Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació de la pròrroga del contracte del servei d’assegurança d’assistència sanitària del personal de l’Ajuntament de Reus i organismes autònoms dependents.
4. Servei d'Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Adjudicació del servei de neteja de les dependències de Reus Esport i Lleure SA (RELLSA), «Lot B» i les dependències de Serveis Funeraris Reus i Baix Camp divisió operativa de Reus Serveis Municipals SA «Lot C».

5. Gestió Urbanística. Aprovació definitiva del projecte d'urbanització de l'Àrea 4.66 «Carrer Miami», promogut per OVIAN PROJECTES I ASSESSORAMENT IMMOBILIARI, SL.

6. Gestió Urbanística. Aprovació definitiva del projecte de reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, de l’Àrea 4.66 "Carrer Miami", promogut per OVIAN PROJECTES I ASSESSORAMENT IMMOBILIARI, SL.

7. Gestió Urbanística. Aprovació inicial del projecte d'urbanització del Pla de millora urbana de l'Àrea 6.1 «Mas Mainer» promogut per Unifamiliar Sant Jordi, SL.

Assumptes sobrevinguts

Reus, 13 de desembre de 2016

L'alcalde

Carles Pellicer Punyed

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.