Junta de Govern Local 27/07/2012

Cerca ordre del dia de la Junta de Govern Local

E.g., 28/03/2024
E.g., 28/03/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 27/07/2012

DE GOVERN LOCAL

Senyor, senyora,

Us convoco a la sessió ordinària de la Junta de Govern Local, que tindrà lloc el proper dia 27 de juliol de 2012 a les 12:30 hores, amb el següent:

ORDRE DEL DIA

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior

2. Informació de l’Alcaldia

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

3. Assessoria Jurídica. Festes Locals de Reus per l’any 2013.

4. Hisenda – Rendes i Exaccions. Declarar d’especial interès o utilitat municipal diverses instal·lacions i obres a efectes de l’ICIO.

5. Hisenda – Unitat de gestió d’ajuts i programes específics. Modificació de les bases de subvencions per a persones en situacions econòmiques desfavorides.

6. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Modificació a la baixa del contracte del servei consistent en el disseny, l’organització i la producció executiva de les edicions V, VI, VII i VIII del “Memorimage, Festival Internacional de Pel·lícules amb imatges d’arxiu”, pels exercicis 2012 i 2013.

7. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Adjudicació del subministrament d’energia elèctrica en baixa tensió amb potència superior a 10kW dels edificis i recintes municipals de l’Ajuntament de Reus i dels seus ens de gestió dependents.

SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME

8. Gestió Urbanística. Aprovació inicial de la modificació puntual del Pla parcial del sector G.13 “Mas Bertran”, que afecta a l’illa 2.

9. Gestió Urbanística. Recepció de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Pla parcial del subsector 3 del sector H.9 Aigüesverds II.

10. Gestió Urbanística. Aprovació definitiva del compte de liquidació definitiu del Projecte de reparcel·lació de l’Àrea 5.19b AIQSA.

11. Gestió Urbanística Pública, SA. Aprovació definitiva del Projecte de Reparcel·lació del sector de sòl urbanitzable H.11 “Bellisens Oest” de Reus.

12. Oficina d’Habitatge. Proposta de pròrroga de l’encàrrec a la societat anònima municipal GESTIÓ URBANÍSTICA PÚBLICA, SA (GUPSA), de la gestió i administració de la Borsa d’habitatge de lloguer social, amb revisió de preus i proposta d’encàrrec del Servei d’Assessorament sobre el deute hipotecari –ofideute-.

13. Patrimoni del Sòl. Adquisició mitjançant compravenda de l’immoble situat al num. 34A del C/ Sant Joan, d’aquesta ciutat, conegut com a antic Hospital de Malalties del Tòrax.

14. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació inicial del Projecte “Millora i ampliació del sanejament dels polígons industrials de la zona sud-est del TM de Reus situats a l’entorn de les rieres de la Baorada i la Boella amb l’EDAR de Reus”.

SERVEIS A LA PERSONA

15. Cultura i Joventut. Bases per a l’atorgament de subvencions per al foment d’activitats d’interès juvenil a la ciutat de Reus.

16. Cultura i Joventut. Bases per a l’atorgament de subvencions per al foment d’activitats culturals.

17. Família i Gent Gran. Aprovació preu públic per les inscripcions als Espais que s’organitzen al Mas Pintat de Reus.

18. Formació per a la integració. Encàrrec a l’Institut Municipal de Formació i Empresa de la gestió de l’Escola d’Adults Marta Mata. Curs 2012-2013.

Assumptes sobrevinguts

Reus, 24 de juliol de 2012

L’alcalde

Carles Pellicer Punyed

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.