Junta de Govern Local 2005-07-22

Cerca ordre del dia de la Junta de Govern Local

E.g., 29/04/2024
E.g., 29/04/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 22/07/2005

DE GOVERN LOCAL

Senyor, senyora,

Us convoco a la sessió ordinària de la Junta de Govern Local, que tindrà lloc el proper dia 22 de juliol de 2005 a les 13 hores, amb el següent:

ORDRE DEL DIA

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3.- Moció de l’Alcaldia. Encàrrec a INNOVA de l’anàlisi de la millor formula per a l’execució de diversos projectes municipals ( construcció llar d’infants “El Lligabosc”, construcció i equipament llar d’infants “L’Olivera” i arranjament Ps. Prim tram 3 fase-B i Av. del Comerç)

4.- Moció de l’Alcaldia. Donar compte de la concessió de subvencions per a la promoció de l’ocupació i l’activitat empresarial local.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

5.- Intervenció. Aprovació de la relació de factures.

6.- Recursos Humans. Aprovació sol·licitud subvencions de Plans d'Ocupació per a l'any 2005

7.- Contractació i Patrimoni.- Adjudicació de la gestió del servei d’ajuda domiciliària, en modalitat de concert.

8.- Contractació i Patrimoni.- Adjudicació de les obres d’urbanització del Pla Especial Àrea Gaudí Carandell (UA 6.5 Gaudí Carandell), que van a càrrec de l’Ajuntament en virtut de conveni urbanístic.

9.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació de les obres addicionals i dels increments d’amidaments de les obres de construcció de l’edifici central de la Guàrdia Urbana, situat a l’avinguda Marià Fortuny, núm. 27.

10.- Contractació i Patrimoni.- Adjudicació de les obres de pavimentació i serveis del carrer Menorca.

11.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació de la certificació liquidació addicionals número 2 de les obres de remodelació de la Prioral de Sant Pere, cinquena i última fase, consistents en la restauració de la Capella dels Dolors, atri de Sant Sebastià i façana nord de la nau.

12.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació de les obres addicionals a les obres de construcció d’un centre d’innovació i formació permanent al Mas Miarnau.

13.- Contractació i Patrimoni.- Subscriure el Conveni de Cooperació entre l’Ajuntament de Reus i la Societat Municipal INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, S.L. per tal de realitzar el projecte d’Equipament del Centre d’Innovació i Formació Permanent “Mas Miarnau.”

14.- Contractació i Patrimoni.- Adjudicació del subministrament i distribució de material d’oficina fungible.

15.- Contractació i Patrimoni.- Adjudicació de les obres d’urbanització de l’entorn de la caserna de la Guàrdia Urbana.

16.- Contractació i Patrimoni.- Subrogació de l’empresa adjudicatària de la concessió per a l’execució del polígon número 2 del Pla Especial de Reforma Interior del Nucli Antic i per a la construcció i explotació d’un aparcament.

17.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació de les obres addicionals a les obres de reforma de l’Escola Oficial d’Idiomes.

18.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació de les obres addicionals a les obres de les noves oficines i vestidors per a les Brigades municipals.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

19.- Gestió Urbanística.- Recepció provisional d’una part de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Pla parcial del sector A.7 “Barranc de l’Abeurada”.

20.- Gestió Urbanística. - Aprovació inicial de la modificació puntual del Pla especial de l’àrea 6.17 “Entorn Passatge Mare de Déu de Misericòrdia”, proposada per ANGULLO EMPRESA CONSTRUCTORA, SA.

21.- Gestió Urbanística.- Aprovació inicial del Projecte de reparcel·lació del Pla parcial urbanístic del sector A.12 “Riera del Molinet”, modalitat de cooperació.

22.- Gestió Ambiental - Ratificació del Decret de 17 de juny de 2005 de sol·licitud a l’Agència de Residus de Catalunya d’ajuts per a la implantació de deixalleries i altres equipaments per a la recollida selectiva i la valorització dels residus municipals.

23.- Patrimoni del Sòl.- Aprovació de l’acta de cessió de terrenys a compte de les cessions obligatòries del Sector d’urbanitzable anomenat A-8 Roureda, Polígon II, del vigent PGOU (Av. Tarragona, 35-37 i camí de Constantí, 3)

24.- Patrimoni del Sòl..- Sol·licitud de subvenció per l’adquisició de sòl amb destinació a la construcció d’habitatge amb protecció oficial.

25.- Patrimoni del Sòl.- Aprovació dels plecs de condicions i convocatòria de concurs per l’arrendament del terreny i de les instal·lacions de l’antena emissora situada a La Mussara.

26.- Contractació i Patrimoni.- Resolució de les al·legacions formulades i aprovació definitiva del projecte de les obres de prolongació del carrer Immaculada i carrer Robert Gerhard al Barri Immaculada.

27.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte d’execució de l’escola bressol municipal “L’Olivera”.

28.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte revisat de les obres de remodelació del tram 04 reversió N-420, avinguda del Comerç.

- Assumptes sobrevinguts.

Reus, 21 de juliol de 2005

L’alcalde

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.