Junta de Govern Local 2007-01-19

Cerca ordre del dia de la Junta de Govern Local

E.g., 15/06/2024
E.g., 15/06/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 19/01/2007

DE GOVERN LOCAL

Senyor, senyora,

Us convoco a la sessió ordinària de la Junta de Govern Local, que tindrà lloc el proper dia 19 de gener a les 13 hores, amb el següent:

ORDRE DEL DIA

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3.- Assessoria Jurídica. Encàrrec a INNOVA relatiu a l’equipament del Centre d'Art Cal Massó i aprovació de conveni de col·laboració

COMISSIÓ DE SERVEIS PERSONALS

4.- Educació i Família. Acceptar la subvenció del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya corresponent al finançament de la llar d’infants Montsant per al curs 2005-2006.

5.- Polítiques per a la Igualtat. Adhesió a l’Observatori de les dones en els mitjans de comunicació.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

6.- Gestió Urbanística. Aprovació definitiva del Projecte d’urbanització del Pla parcial del subsector 2 del sector F-2 “Camí dels Morts”, que inclou la ordenació de la zona verda, promogut per la Junta de Compensació.

7.- Patrimoni del Sòl. Declarar deserta la venda mitjançant concurs de diverses finques de propietat municipal.

8.- Patrimoni del Sòl. Adjudicació definitiva de la venda mitjançant concurs amb procediment negociat, de les finques de propietat municipal situades al c/. de Tàrrega núms. 24, 26, 28 i 34-36.

9.- Patrimoni del Sòl. Compareixença al recurs contenciós administratiu núm. 492/2006, interposat per la mercantil BELLESA CORPORAL, SA, contra l’acord de la Junta de Govern Local de data 29.09.06, que desestima un recurs potestatiu de reposició contra l’inici de l’expedient administratiu d’expropiació forçosa del Pg. Mare de Déu de Misericòrdia, núm. 2, i remissió de l’expedient al Jutjat Contenciós Administratiu núm. 1 de Tarragona.

10.- Patrimoni del Sòl. Inici de l'expedient administratiu d'expropiació forçosa dels béns i drets afectats per sistema viari del PGOU a executar mitjançant el Projecte de les obres de prolongació del C/ Immaculada, entre el Sector F-1 i el Ps. de l’Oliver.

11.- Patrimoni del Sòl.- Atorgar el dret de reversió de l'immoble núm. 9 del C/ Estel.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

12.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació del plec de clàusules administratives particulars i tècniques que haurà de regir la contractació, mitjançant concurs públic amb procediment obert i tràmit ordinari, del desenvolupament i instal·lació d’un nou sistema d’informació general al ciutadà català, i convocar concurs públic

13.- Contractació i Patrimoni.- Aprovar i adjudicar l’ampliació del contracte de la gestió del servei d’ajuda domiciliària, sota la modalitat de concert.

14.- Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de factures.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS.

Reus, 18 de gener de 2007

L’alcalde

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.