Junta de Govern Local 2007-03-02

Cerca ordre del dia de la Junta de Govern Local

E.g., 29/03/2024
E.g., 29/03/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 2/03/2007

DE GOVERN LOCAL

Senyor, senyora,

Us convoco a la sessió ordinària de la Junta de Govern Local, que tindrà lloc el proper dia 2 de març a les 13 hores, amb el següent:

ORDRE DEL DIA

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

2. Informació de l’Alcaldia.

3. Moció de l’Alcaldia. Encàrrec a GUPSA de noves actuacions a “GAUDÍ CENTRE REUS”

4. Moció de l’Alcaldia. Encàrrecs a INNOVA relatius a l’execució de distints projectes. Aprovació dels respectius convenis de col·laboració.

COMISSIO DE SERVEIS PERSONALS

5. Salut Pública. Imposició d’una sanció per infracció de la normativa sobre tinença de gossos considerats potencialment perillosos.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

6. Gestió Urbanística. Recepció provisional de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 6.8 “Granja Vila”.

7. Gestió Urbanística. Aprovació inicial de la modificació puntual del Pla parcial urbanístic del sector H.12 “Mas Sunyer”, promoguda per la Junta de Compensació.

8. Gestió Urbanística. Aprovació inicial dels Estatuts i de les Bases d’Actuació de la Junta de Compensació del polígon II del sector A.8 “Roureda”.

9. Gestió Urbanística. Aprovar inicialment la modificació del Projecte de compensació de l’àrea 6.4 “Gaudí Sud”, formulada per la Junta de Compensació.

10. Gestió Ambiental. Ratificació del Decret de 9 de febrer de 2007 de sol·licitud a l’Agència de Residus de Catalunya d’ajuts per a la implantació de deixalleries i altres equipaments per a la recollida selectiva i valorització dels residus municipals.

11. Patrimoni del Sòl. Oferta de venda d’una porció de terreny de 5000 m2. de superfície, d’una finca ubicada dins del Polígon del CIM el Camp.

12. Patrimoni del Sòl. Aprovació de la fixació del preu just per l’expropiació dels béns i drets afectats per sistema viari i espais lliures del PGOU a executar mitjançant el Projecte de pavimentació i serveis de la prolongació del C/ Serra Nevada.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

13. Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de factures.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS.

Reus, 1 de març de 2007

L’alcalde

Lluís Miquel Pérez Segura

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.