Junta de Govern Local 2010-09-24

Cerca ordre del dia de la Junta de Govern Local

E.g., 11/06/2024
E.g., 11/06/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 24/09/2010

DE GOVERN LOCAL

Senyor, senyora,

Us convoco a la sessió ordinària de la Junta de Govern Local, que tindrà lloc el proper dia 24 de setembre de 2010 a les 13.15 hores, amb el següent:

ORDRE DEL DIA

1. Aprovació de les actes de les sessions anteriors

2. Informació de l’Alcaldia

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

3. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovar la pròrroga de l’encàrrec relatiu a la gestió de la prestació dels serveis educatius adreçats a la petita infància i família a les Escoles Bressol Municipals i les aules “Ralet, Ralet, i de la gestió de les actuacions que es deriven del programa transversal d’Infància i Família.

4. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació de preus contradictoris i obres addicionals del projecte de les obres de pavimentació del carrer Vapor Vell.

5. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació inicial de la revisió del projecte executiu del Parc Gandhi i adjudicació de l’execució de les obres resultants de la revisió del projecte.

6. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació de la pròrroga del contracte consistent en la gestió del servei d’ajuda domiciliària, en modalitat de concert.

7. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació del plec de clàusules administratives particulars, que ha de regir la contractació, mitjançant procediment negociat amb publicitat, de l’obra civil d’implantació de la xarxa de recollida pneumàtica de residus a l’àrea 16 – Alcalde Joan Bertran.

SERVEIS TERRITORIALS

8. Gestió Urbanística. Aprovació inicial del projecte de reparcel·lació, modalitat compensació bàsica, de l'Àrea 5.21 "Tecnolama a la Ctra. de Constantí”.

9. Gestió Urbanística. Recepció de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions corresponents a l’Etapa 1 de l’àrea 4.7 “Carrer Batista i Roca”.

10. Gestió Urbanística. Aprovació definitiva dels Estatuts i les Bases d’Actuació del Pla parcial urbanístic del sector D.6 “Barranc de la Barraqueta".

11. Gestió Urbanística. Aprovació inicial de la Modificació puntual del Pla parcial urbanístic del sector A.9.d) "Barranc Martí o del Cementiri".

12. Patrimoni del Sòl. Renuncia de la cessió d’ús de l’edifici situat dins de la zona verda de l’àmbit de l’Àrea 4.20 “Camí de Riudoms”.

13. Patrimoni del Sòl. Aprovació del Conveni de fixació de preu just de mutu acord del dret d’arrendament del segon pis de l’immoble situat al C/ Balmes, núm. 30, afectat per zona verda del PGOU”.

14. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació inicial del projecte executiu del Centre d’Educació Infantil i Primària (3-12 anys) de dues línies anomenat “Escola Reus 21”.

15. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació dels projectes del nou hospital de Reus corresponents a: farciment de naus buides, l’heliport i la urbanització de la part de la parcel·la no edificada.

SERVEIS PERSONALS

16. Cultura. Preus públics de l’Àrea de Cultura. Festes de Misericòrdia 2010.

17. Esport i Lleure. Aprovació de preus públics per a la prestació de serveis i activitats en els Centres Cívics Municipals curs 2010/2011.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS

Reus, 23 de setembre de 2010

L’alcalde

Lluís Miquel Pérez Segura

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.