Ple ordinari 2011-07-08

Cerca sessions de Ple

E.g., 16/06/2024
E.g., 16/06/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres 08 Juliol, 2011

núm. 08/11

 

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DEL PLE DE
L’AJUNTAMENT DE REUS DE 8 DE JULIOL DE 2011

 

1. Aprovació de l’acta del Ple de constitució de la nova Corporació

S’aprova l’acta del Ple de constitució de la nova Corporació de data 11 de juny de 2011.

2. Informació de l’Alcaldia

3. Moció de l’Alcaldia. Donar compte de distintes resolucions de l’Alcaldia en matèria d’organització municipal:

- Decret 1948

Es dóna compte:

Primer: Nomenar el Sr. Engelbert Magriñà Vidal, Delegat de Serveis, en funcions de confiança i assessorament de l'Alcaldia.

El nomenat tindrà la condició de personal eventual d’acord amb la legislació aplicable, i la seva cessació serà lliure i correspondrà a l’Alcaldia. Malgrat això, i en el seu cas, cessarà automàticament quan cessi l’alcalde o acabi el seu mandat.

Al lloc de treball ocupat pel Sr. Magriñà, li corresponen les retribucions establertes per a un/a cap de serveis de la Corporació (nivell A/28-I), amb especial dedicació.

Els efectes del nomenament seran a partir del dia 11 de juny de 2011.

Segon: Aquest nomenament, el règim de retribucions fixat i la dedicació, es publicaran en el BOP i DOGC.

- Decret 1949

Es dóna compte:

Primer: Nomenar la Sra. Núria Perez Bautista, Delegada de Serveis, en funcions de confiança i assessorament de l'Alcaldia.
El/la nomenat/da tindrà la condició de personal eventual d’acord amb la legislació aplicable, i la seva cessació serà lliure i correspondrà a l’Alcaldia. Malgrat això, i en el seu cas, cessarà automàticament quan cessi l’alcalde o acabi el seu mandat.

Al lloc de treball ocupat per la Sra. Pérez, li corresponen les retribucions establertes per a una cap de serveis de la Corporació (nivell A/28-I), amb especial dedicació.

Els efectes del nomenament seran a partir del dia 11 de juny de 2011.

Segon: Aquest nomenament, el règim de retribucions fixat i la dedicació, es publicaran en el BOP i DOGC.

- Decret 1991

Es dóna compte:

Primer: Delegar la signatura, en relació a les certificacions que s’expedeixin d’ordre i amb el vistiplau d’aquesta alcaldia, a favor, indistintament, dels regidors adjunts a l’Alcaldia i dels regidors delegats d’àrea, segons la distribució material de competències existent en aquest ajuntament.

Segon: en les certificacions que es signin per delegació es farà constar aquesta circumstància.

- Decret 1993

Es dóna compte:

Primer: nomenar la regidora que seguidament es relaciona per desenvolupar les seves funcions en règim de dedicació exclusiva:

Sra. Montserrat Vilella Cuadrada, regidora delegada de l’Àrea de Benestar Social, amb les retribucions fixades per a un funcionari de la Corporació del Grup A, Nivell 30 amb especial dedicació (titular de la Secretaria General).

Segon: nomenar els/les regidors/ores que seguidament es relacionen per desenvolupar les seves funcions en règim de dedicació parcial:

Sr. Hipòlit Monseny Gavaldà, regidor delegat de Via Pública adscrit a la Regidoria delegada de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme, amb el 90% de dedicació i el mateix percentatge de les retribucions fixades per a un funcionari de la Corporació del grup A, nivell 30 amb especial dedicació (titular de la Secretaria General).

Sr. Marcos Massó Cavallé, regidor delegat de l’Àrea de Medi Ambient, amb el 90% de dedicació i el mateix percentatge de les retribucions fixades per a un funcionari de la Corporació del grup A, nivell 30 amb especial dedicació (titular de la Secretaria General).

Sr. Miquel Domingo Rodríguez, regidor delegat de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme, amb el 80% de dedicació i el mateix percentatge de les retribucions fixades per a un funcionari de la Corporació del grup A, nivell 30 amb especial dedicació (titular de la Secretaria General).

Sr. Joaquim Enrech Garola, regidor delegat de l’Àrea d’Hisenda i Recursos Generals, amb el 80% de dedicació i el mateix percentatge de les retribucions fixades per a un funcionari de la Corporació del grup A, nivell 30 amb especial dedicació (titular de la Secretaria General).

Sra. Misericòrdia Bonfill Ramon, regidora delegada de Família i Gent Gran adscrita a la Regidoria delegada de l’Àrea de Benestar Social, amb el 80% de dedicació i el mateix percentatge de les retribucions fixades per a un funcionari de la Corporació del grup A, nivell 30 amb especial dedicació (titular de la Secretaria General).

Sra. Montserrat Duch Cartaña, regidora delegada de Formació per la Integració adscrita a la Regidoria delegada de l’Àrea d’Ensenyament i Política Lingüística, amb el 60% de dedicació i el mateix percentatge de les retribucions fixades per a un funcionari de la Corporació del grup A, nivell 30 amb especial dedicació (titular de la Secretaria General).

Sra. Dolors Compte Llusà, regidora delegada de Convivència i Immigració adscrita a la Regidoria delegada de l’Àrea de Benestar Social, amb el 60% de dedicació i el mateix percentatge de les retribucions fixades per a un funcionari de la Corporació del grup A, nivell 30 amb especial dedicació (titular de la Secretaria General).

Sra. Ángela Tello Novillo, regidora delegada de Participació i Ciutadania adscrita a la Regidoria delegada de l’Àrea de Benestar Social, amb el 50% de dedicació i el mateix percentatge de les retribucions fixades per a un funcionari de la Corporació del grup A, nivell 30 amb especial dedicació (titular de la Secretaria General).

Tercer: de conformitat amb l’acord adoptat pel Ple de la Corporació en sessió de data 20 de juny de 2011, a les retribucions previstes en els acords primer i segon anteriors, se’ls aplicarà, transitòriament, una reducció del 10% pel que fa a les establertes pels regidors amb dedicació exclusiva i del 8% pel que fa a les dels regidors amb dedicació parcial.

Quart: aquesta resolució serà vigent a partir del dia d’avui pel que fa als regidors i regidores que seguidament es relacionen: Sra. Montserrat Vilella Cuadrada, Sr. Hipòlit Monseny Gavaldà, Sr. Miquel Domingo Rodríguez, Sr. Joaquim Enrech Garola, Sra. Ángela Tello Novillo i Sr. Marcos Massó Cavallé.

- Decret 1994

Es dóna compte:

Primer: delegar la presidència de les diferents comissions informatives en els següents regidors/es:

• Comissió Informativa de Serveis Generals i Econòmics: Sra. Alícia Alegret Martí.
• Comissió Informativa de Serveis de Territori i Urbanisme: Sr. Miquel Domingo Rodríguez.
• Comissió Informativa de Serveis a la Persona: Sra. Teresa Gomis de Barbarà.
• Comissió Especial de Comptes: Sr. Joaquim Enrech Garola.

Segon: nomenar vicepresidents de les Comissions Informatives als següents regidors/es:
• Comissió Informativa de Serveis Generals i Econòmics: Sr. Joaquim Enrech Garola.
• Comissió Informativa de Serveis de Territori i Urbanisme: Sr. Marcos Massó Cavallé.
• Comissió Informativa de Serveis a la Persona: Sra. M. Dolors Compte Llusà.
• Comissió Especial de Comptes: Sra. Alícia Alegret Martí.

- Decret 2011

Es dóna compte:

Establir en un 50% el règim de dedicació i retributiu del director general de Serveis, segons el que s’estableix en l’acord plenari del dia d’avui.

- Decret 2063

Es dóna compte:

Primer: Nomenar el Sr. Carles Gimeno Represas amb NIF , delegat de Serveis, en funcions de confiança i assessorament de l’Alcaldia.

El/la nomenat/da tindrà la condició de personal eventual d’acord amb la legislació aplicable, i la seva cessació serà lliure i correspondrà a l’Alcaldia. Malgrat això, i en el seu cas, cessarà automàticament quan cessi l’alcalde o acabi el seu mandat.

Al lloc de treball ocupat pel Sr. Gimeno, li corresponen les retribucions establertes per a un/a Cap de Servei-2 (nivell A1/26), amb especial dedicació.

Els efectes del nomenament seran a partir del dia 22 de juny de 2011.

Segon: Aquest nomenament, el règim de retribucions fixat i la dedicació, es publicaran en el BOP i DOGC.

- Decret 2064

Es dóna compte:

Primer: Nomenar el Sr. Jaume Vendrell Faci amb NIF , assessor de Programes Especials, en funcions de confiança i assessorament de l’Alcaldia.

El/la nomenat/da tindrà la condició de personal eventual d’acord amb la legislació aplicable, i la seva cessació serà lliure i correspondrà a l’Alcaldia. Malgrat això, i en el seu cas, cessarà automàticament quan cessi l’alcalde o acabi el seu mandat.

Al lloc de treball ocupat pel Sr. Vendrell, li corresponen les retribucions establertes per a un/a nivell A1/22, amb especial dedicació (núm. 16 de la taula de retribucions de l’Ajuntament).

Els efectes del nomenament seran a partir del dia 22 de juny de 2011.
Segon: Aquest nomenament, el règim de retribucions fixat i la dedicació, es publicaran en el BOP i DOGC.

- Decret 2065

Es dóna compte:

Primer: Nomenar el Sr. Màrius Pàmies Fuster amb NIF , cap de Gabinet de l’Alcaldia, en funcions de confiança i assessorament de l’Alcaldia.

El/la nomenat/da tindrà la condició de personal eventual d’acord amb la legislació aplicable, i la seva cessació serà lliure i correspondrà a l’Alcaldia. Malgrat això, i en el seu cas, cessarà automàticament quan cessi l’alcalde o acabi el seu mandat.

Al lloc de treball ocupat pel Sr. Pàmies, li corresponen les retribucions establertes per a un/a nivell cap de Servei A/28/1, amb especial dedicació.

Els efectes del nomenament seran a partir del dia 22 de juny de 2011.

Segon: Aquest nomenament, el règim de retribucions fixat i la dedicació, es publicaran en el BOP i DOGC.

- Decret 2066

Es dóna compte:

Primer: Nomenar el Sr. José Miguel Márquez Oliver amb NIF , assessor de Programes Especials, en funcions de confiança i assessorament de l’Alcaldia.

El/la nomenat/da tindrà la condició de personal eventual d’acord amb la legislació aplicable, i la seva cessació serà lliure i correspondrà a l’Alcaldia. Malgrat això, i en el seu cas, cessarà automàticament quan cessi l’alcalde o acabi el seu mandat.

Al lloc de treball ocupat pel Sr. Márquez, li corresponen les retribucions establertes per a un/a nivell A1/22, amb especial dedicació (núm. 16 de la taula de retribucions de l’Ajuntament).

Els efectes del nomenament seran a partir del dia 22 de juny de 2011.

Segon: Aquest nomenament, el règim de retribucions fixat i la dedicació, es publicaran en el BOP i DOGC.

- Decret 2067

Es dóna compte:

Primer: Nomenar la Sra. Montserrat Gené Nolla amb NIF 39878275-R, Assessora de Programes Especials, en funcions de confiança i assessorament de l’Alcaldia.

El/la nomenat/da tindrà la condició de personal eventual d’acord amb la legislació aplicable, i la seva cessació serà lliure i correspondrà a l’Alcaldia. Malgrat això, i en el seu cas, cessarà automàticament quan cessi l’alcalde o acabi el seu mandat.

Al lloc de treball ocupat per la Sra. Gené, li corresponen les retribucions establertes per a un/a nivell A1/22, amb especial dedicació (núm. 16 de la taula de retribucions de l’Ajuntament).

Els efectes del nomenament seran a partir del dia 22 de juny de 2011.
Segon: Aquest nomenament, el règim de retribucions fixat i la dedicació, es publicaran en el BOP i DOGC.

- Decret 2098

Es dóna compte:
Atorgar als portaveus dels distints grups municipals que no formin part de la Junta de Govern Local, als efectes protocol·laris i de representació, el mateix tractament, honors i distincions que corresponen als membres d’aquest òrgan de govern municipal.

- Decret 2099

Es dóna compte:

Primer: delegar la presidència del Consell Escolar Municipal així com també de la Comissió Permanent en la regidora delegada d’Ensenyament i Política Lingüística, Sra. Maria Dolors Sardà Lozano.

Segon: donar compte d’aquesta resolució al Ple de la Corporació en la propera sessió que dugui a terme.

- Decret 2129

Es dóna compte:

Primer: Nomenar la Sra. Núria Roset Roig amb NIF , assessora d’Àmbit, en funcions de confiança i assessorament de l'Alcaldia, amb una dedicació del 60% de la jornada laboral.

El/la nomenat/da tindrà la condició de personal eventual d’acord amb la legislació aplicable, i la seva cessació serà lliure i correspondrà a l’Alcaldia. Malgrat això, i en el seu cas, cessarà automàticament quan cessi l’alcalde o acabi el seu mandat.

Al lloc de treball ocupat per la Sra. Roset, li corresponen les retribucions establertes per a un nivell assessora d’Àmbit (nivell A/28-I), amb especial dedicació.

Els efectes del nomenament seran a partir del dia 01 de juliol de 2011.

Segon: Aquest nomenament, el règim de retribucions fixat i la dedicació, es publicaran en el BOP i DOGC.

- Decret 2130

Es dóna compte:

Primer: Nomenar el Sr. Miquel Guiot Rocamora amb NIF , assessor d’Àmbit, en funcions de confiança i assessorament de l'Alcaldia, amb una dedicació del 60% de la jornada laboral.

El/la nomenat/da tindrà la condició de personal eventual d’acord amb la legislació aplicable, i la seva cessació serà lliure i correspondrà a l’Alcaldia. Malgrat això, i en el seu cas, cessarà automàticament quan cessi l’alcalde o acabi el seu mandat.

Al lloc de treball ocupat pel Sr. Guiot, li corresponen les retribucions establertes per a un nivell assessor d’Àmbit (nivell A/28-I), amb especial dedicació.

Els efectes del nomenament seran a partir del dia 1 de juliol de 2011.

Segon: Aquest nomenament, el règim de retribucions fixat i la dedicació, es publicaran en el BOP i DOGC.

- Decret 2131

Es dóna compte:

Primer: Modificar el decret d’aquesta alcaldia número 1993, de data 22 de juny de 2011, pel que fa al règim de dedicació parcial, de les següents regidores:

Sra. Montserrat Duch Cartañà, regidora delegada de Formació per la Integració, adscrita a la Regidoria delegada de l’Àrea d’Ensenyament i Política Lingüística, amb el 50% de dedicació i el mateix percentatge de les retribucions fixades per a un funcionari de la Corporació del Grup A, Nivell 30 amb especial dedicació (titular de la Secretaria General).

Sra. Dolors Compte Llusà, regidora delegada de Convivència i Immigració adscrita a la Regidoria delegada de l’Àrea de Benestar Social, amb el 50% de dedicació i el mateix percentatge de les retribucions fixades per a un funcionari de la Corporació del Grup A, Nivell 30 amb especial dedicació (titular de la Secretaria General).

Sra. Ángela Tello Novillo, regidora delegada de Participació i Ciutadania adscrita a la Regidoria delegada de l’Àrea de Benestar Social, amb el 60% de dedicació i el mateix percentatge de les retribucions fixades per a un funcionari de la Corporació del Grup A, Nivell 30 amb especial dedicació (titular de la Secretaria General).
Segon: de conformitat amb l’acord adoptat pel Ple de la Corporació en sessió de data 20 de juny de 2011, a les retribucions previstes en l’acord PRIMER anterior, se’ls aplicarà, transitòriament, una reducció del 8%.

Tercer: aquesta resolució sortirà efectes a partir del dia 6 de juliol de 2011.

- Decret 2181

Es dóna compte:
Primer: delegar la presidència dels Consells Municipals que es relacionen als següents regidors:

Consell Municipal de Serveis Socials: regidora delegada de l’Àrea de Benestar Social, Sra. Montserrat Vilella Cuadrada.
Consell Municipal del Medi Ambient: regidor delegat de l’Àrea de Medi Ambient, Sr. Marcos Massó Cavallé.
Consell Municipal de Polítiques per a la Igualtat: regidora delegada de Participació i Ciutadania adscrita a la regidoria delegada de l’Àrea de Benestar Social, Sra. Ángela Tello Novillo.
Consell Municipal de la Discapacitat: regidora delegada de l’Àrea de Benestar Social, Sra. Montserrat Vilella Cuadrada.
Consell Municipal de l’Esport: regidor delegat de l’Àrea d’Esports, Sr. Sebastià Domènech Bosch.
Consell Municipal de la Gent Gran: regidora delegada de Família i Gent Gran adscrita a la regidoria delegada de l’Àrea de Benestar Social, Sra. Misericòrdia Bonfill Ramon.
Consell Municipal de Joventut: regidor delegat de Cultura i Joventut adscrit a la regidoria adjunta a l’Alcaldia de Coordinació i Organització, Sr. Joaquim Sorio Vela.

Segon: designar presidenta del Consell Municipal de les Dones la regidora delegada de Participació i Ciutadania adscrita a la regidoria delegada de l’Àrea de Benestar Social, Sra. Ángela Tello Novillo, que actuarà com a delegada de l’Alcaldia.

Tercer: designar vicepresidenta segona del Consorci de promoció turística, comercial i cultural de Reus “Reus Vitalitat”, a la regidora Sra. Alícia Alegret Martí.

Quart: delegar la presidència de la Comissió de Seguiment de la TV Local, a la regidora Sra. Teresa Gomis de Barbarà.

Cinquè: delegar la presidència de la “Llar d’Infants El Roser” a la regidora delegada de l’Àrea d’Ensenyament i Política Lingüística, Sra. Maria Dolors Sardà Lozano.

Sisè: designar com a responsable polític que actuï com a interlocutor davant la Red Española de Ciudades Saludables (RECS), el regidor delegat de l’Àrea de Medi Ambient, Sr. Marcos Massó Cavallé i com a responsable tècnic el Sr. Pere Líndez i Borràs.

Setè: designar vicepresidenta del Consell Consultiu de les Dones del Baix Camp, la regidora delegada de Participació i Ciutadania adscrita a la regidoria delegada de l’Àrea de Benestar Social, Sra. Ángela Tello Novillo.

- Decret 2182

Es dóna compte:

Primer: delegar la presidència del Consell Assessor d’Urbanisme al regidor delegat de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Miquel Domingo Rodríguez.

Segon: designar vicepresident del Consell Assessor d’Urbanisme el regidor delegat de l’Àrea de Medi Ambient, Sr. Marcos Massó Cavallé.

Tercer: nomenar vocals del Consell els següents membres:
(PSC-PM) Sr. Jordi Bergadà Masquef
(PP) Sr. Antonio Sentis Armengol
(CUP) Sr. Bartomeu Castellano Roig

Quart: donar compte d’aquesta resolució al Ple de la Corporació en la propera reunió que es dugui a terme.

- Decret 2183

Es dóna compte:

Primer: nomenar vicepresidenta primera del Consell Municipal de Solidaritat i Cooperació Internacional la regidora delegada de Participació i Ciutadania adscrita a la regidoria delegada de l’Àrea de Benestar Social, Sra. Ángela Tello Novillo.

Segon: delegar la presidència del Consell Municipal de Solidaritat i Cooperació Internacional en la vicepresidenta primera.

Tercer: nomenar vocals del Consell als següents membres:
(PSC-PM) Sra. Teresa Vallverdú March
(PP) Sra. M. Dolors Compte Llusà
(CUP) Sra. Mar Joanpere Foraster

Quart: donar compte d’aquesta resolució al Ple de la Corporació en la propera reunió que es dugui a terme.

4. Moció de l’Alcaldia. Modificació de l’acord relatiu al nomenament del director general

S’acorda:

Modificar l’acord adoptat pel Ple de la Corporació en reunió de data 20.06.2011, nomenant al Sr. Josep Prat Domènech com a director general de Serveis, en el sentit que a la retribució establerta per aquest lloc de treball se li aplicarà, transitòriament, una reducció del 8%.

5. Moció de l’Alcaldia. Nomenament de membres i representants en distints òrgans, organismes i entitats

S’acorda:

Primer: designar i/o proposar, en el seu cas, els següents membres dels òrgans de govern dels organismes autònoms municipals, consorcis, òrgans municipals complementaris i representants de la Corporació en diferents entitats:

INSTITUT MUNICIPAL DE MUSEUS DE REUS

Consell General

• President: l’alcalde, qui podrà delegar la presidència en el regidor/a responsable de la gestió dels assumptes relatius de Cultura:
• Sr. Joaquim Sorio Vela (Decret d’Alcaldia núm. 1976 de data 17.06.2011)

• El regidor responsable de la gestió dels assumptes relatius de cultura:
• Sr. Joaquim Sorio Vela

• Un/a representant de cada grup polític amb representació municipal:
• (CIU) Sr. Jordi Huguet Monné
• (PSC-PM) Sra. Isabel Celestino Poto
• (PP) Sra. Montserrat Duch Cartañà
• (CUP) Sr. Antoni Gil Sayago

INSTITUT MUNICIPAL D'ACCIÓ CULTURAL

Consell General

• President: l’alcalde, qui podrà delegar la presidència en el regidor/a responsable de la gestió dels assumptes relatius a cultura i joventut:
• Sr. Joaquim Sorio Vela (Decret núm. 1976 de data 17.06.2011)

• El regidor/a responsable de la gestió dels assumptes relatius a cultura i joventut:
• Sr. Joaquim Sorio Vela

• Un/a representant de cada grup polític amb representació municipal:
• (CIU) Sr. Josep Delgado Tolos
• (PSC-PM) Sra. Fina Nuet Ferran
• (PP) Sra. Montserrat Duch Cartañà
• (CUP) Sra. Montsant Font Pallach

INSTITUT MUNICIPAL DE FORMACIÓ I EMPRESA

Consell General

• President: l’alcalde, qui podrà delegar la presidència en el regidor/a responsable de la gestió dels assumptes objecte de l’Institut:
• Sra. Maria Dolors Sardà Lozano (Decret núm. 1976 de data 17.06.2011)

• La regidor/a responsable dels assumptes objecte de l’Institut:
• Sra. Maria Dolors Sardà Lozano

• Un/a representant de cada grup polític amb representació municipal:
• (PSC-PM) Sr. Josep Allueva Latorre
• (PP) Sra. Montserrat Duch Cartañà
• (CUP) Sr. Abel Guinovart Forcadell

INSTITUT MUNICIPAL DE PUERICULTURA DR. FRIAS

Consell General

• President: l’alcalde, qui podrà delegar la presidència en el regidor/a responsable de la gestió dels assumptes objecte de l’Institut:
• Sra. Teresa Gomis de Barbarà (Decret núm. 1976 de data 17.06.2011)

• La regidora responsable dels assumptes objecte de l’Institut:
• Sra. Teresa Gomis de Barbarà

• Un/a representant de cada grup polític amb representació municipal:
• (CIU)Sra. Marisol Simón i Mateo
• (PSC-PM) Sra. Anna Lafuerza Torres
• (PP) Sra. Misericòrdia Bonfill Ramon
• (CUP) Sra. Mireia Prats Cabré

PATRONAT MUNICIPAL DE TURISME I COMERÇ

Consell General

• President: l’alcalde, qui podrà delegar la presidència en el regidor/a responsable de la gestió dels assumptes relatius a turisme i promoció de la ciutat:
• Sra. Alícia Alegret Martí (Decret núm. 1976 de data 17.06.2011)

• La regidora responsable de la gestió dels assumptes relatius a turisme i promoció de la ciutat:
• Sra. Alícia Alegret Martí

• Un representant de cada grup polític amb representació municipal:
• (PSC-PM) Sra. Martina García Frontera
• (PP) Sr. Jacinto Grandio Oscoz
• (CUP) Sr. Xavier Angelergues Abellà

MANCOMUNITAT INTERMUNICIPAL SERVEIS MANCOMUNATS D'INCINERACIÓ DELS RESIDUS URBANS

Junta General

• Molt Il·lustre Sr. Carles Pellicer Punyed

• Tres regidors nomenats pel Ple:
• Sra. Teresa Gomis de Barbarà
• Sr. Marcos Massó Cavallé
• Sr. Hipòlit Monseny Gavaldà

CONSORCI D’INVERSIONS PÚBLIQUES

• Tres representants dels grups integrants del govern municipal:

- Representant permanent:
• Molt Il·lustre Sr. Carles Pellicer Punyed

- El regidor conseller delegat d’INNOVA Grup d’Empreses Municipals, S.A.:
• Sr. Josep Jofré Solanellas

- Representant del govern municipal:
• Sra. Alícia Alegret Martí

CONSORCI PER A LA NORMALITZACIÓ LINGÜÍSTICA

Ple:
• Un/a representant de l'Ajuntament designat/da pel Ple:
• Sra. Maria Dolors Sardà Lozano

Consell del Centre de Normalització Lingüística de Reus:
• Sra. Montserrat Duch Cartañà
• Sra. Elena Salinas Gambín

CONSORCI DEL TEATRE BARTRINA DE REUS

Consell General:
• President:
• Molt Il·lustre Sr. Carles Pellicer Punyed
• Vicepresident primer:
• Sr. Joaquim Sorio Vela
• Representants de l'Ajuntament de Reus, nomenats pel Ple de la Corporació:
• Sr. Josep Abelló Barbat (CIU)
• Sra. Montserrat Duch Cartañà (PP)

CONSORCI "COSTA DAURADA CONVENTION BUREAU"

Consell Plenari:
• Molt Il·lustre Sr. Carles Pellicer Punyed, qui exerceix la vicepresidència.

CONSORCI LOCALRET

Assemblea General:
• Sr. Joaquim Enrech Garola

CONSORCI CONCESSIONARI D'AIGÜES PER ALS AJUNTAMENTS I INDÚSTRIES DE TARRAGONA

Assemblea General:
• Molt Il·lustre Sr. Carles Pellicer Punyed

CONSORCI DEL TEATRE FORTUNY DE REUS

Comissió Gestora:
• Molt Il·lustre Sr. Carles Pellicer Punyed, que n’és el vicepresident segon.
• Sra. Teresa Gomis de Barbarà

Comissió Executiva:
• Sra. Teresa Gomis de Barbarà

Comissió de Comptes:
• Sra. Teresa Gomis de Barbarà

CONSORCI XARXA LOCAL DE PROMOCIÓ ECONÒMICA, FORMACIÓ I OCUPACIÓ DE CATALUNYA

Consell general:
• Sr. Josep Jofré Solanellas

CONSORCI CENTRE DE RECURSOS DE PROTECCIÓ DE LA SALUT I DEL MEDI AMBIENT

Consell Rector:
• Tres representants de l’Ajuntament de Reus, nomenats pel Ple de la Corporació:
• Molt Il·lustre Sr. Carles Pellicer Punyed
• Sra. Teresa Gomis de Barbarà
• Sr. Marcos Massó Cavallé

CONSORCI DEL TRANSPORT PÚBLIC DEL CAMP DE TARRAGONA

Consell d’Administració:
• Vicepresident:
• Molt Il·lustre Sr. Carles Pellicer Punyed

Comité Executiu
• Sr. Hipòlit Monseny Gavaldà

CONSORCI DEL CAMP DE TARRAGONA I LA SEVA ÀREA D’INFLUÈNCIA

Consell Plenari:
• Molt Il·lustre Sr. Carles Pellicer Punyed

Consell Rector:
• Molt Il·lustre Sr. Carles Pellicer Punyed

CONSORCI PER A LA GESTIÓ INTEGRAL D’AIGÜES DE CATALUNYA

Junta Rectora:
• Molt Il·lustre Sr. Carles Pellicer Punyed
• Sr. Sebastià Domènech Bosch
• Sr. Joan Carles Ferraté Massaguer

GOVERN TERRITORIAL SALUT DEL BAIX CAMP (CONSORCI)

Representant:

Titular:
• Molt Il·lustre Sr. Carles Pellicer Punyed

Suplent:
• Sra. Teresa Gomis de Barbarà

CONSORCI DE PROMOCIÓ TURÍSTICA, COMERCIAL I CULTURAL DE REUS “REUS VITALITAT”

El Consell General
President:
• Molt Il·lustre Sr. Carles Pellicer Punyed

Set representants designats per l’Ajuntament de Reus:
• vicepresidenta segona: Sra. Alícia Alegret Martí (Decret d’Alcaldia núm. 2181 de data 07.07.2011)
• Sr. Josep Jofré Solanellas
• Sr. Joaquim Sorio Vela
• Sra. Teresa Pallarès Piqué
• Sr. Marcos Massó Cavallé

CONSORCI URBANÍSTIC PER AL DESENVOLUPAMENT DE L’ÀREA RESIDENCIAL ESTRATÈGICA RONDA NORD, DEL TERME MUNICIPAL DE REUS DESENVOLUPAMENT ECONÒMIC, SA

Tres representants de l’Ajuntament de Reus:
• Sr. Miquel Domingo Rodríguez
• Sra. Núria Roset Roig
• Sra. Pilar Carbassa Torres

FUNDACIÓ IMFE MAS CARANDELL, FUNDACIÓ PRIVADA

Patró permanent: Designar el Molt Il·lustre Sr. Carles Pellicer Punyed com a representant d’aquest ajuntament en la seva qualitat de patró permanent en substitució del Sr. Lluís Miquel Pérez Segura.

Cessar en el seu càrrec com a patrons designats per aquest ajuntament agraïnt-los els serveis prestats a la Fundació:
• Sr. Josep Morató Clarasó
• Sr. Josep Allueva Latorre
• Sra. Empar Pont Albert
• Sr. Iñaki Vàzquez Arencón
• Sra. Teresa Gomis de Barbarà
• Sr. Sebastià Domènech Bosch

Designar, com a membres en el patronat de la Fundació IMFE Mas Carandell, d’acord amb el previst a l’art. 8 dels estatuts d’aquesta fundació:

• Sr. Josep Jofré Solanellas
• Sra. Rosa Novell Bové
• Sra. Amàlia Ferrer Lozoya
• Sra. Montserrat Duch Cartaña
• Sr. Xavier Angelergues Abellà

FUNDACIÓ REGO

Designar el Molt Il·lustre Sr. Carles Pellicer Punyed com a representant d’aquest ajuntament, en la seva qualitat de patró permanent, en substitució del Sr. Lluís Miquel Pérez Segura.

Cessar com a patrons designats per aquest ajuntament per raó del seu càrrec agraint-los els serveis prestats a la Fundació:
• Sra. Misericòrdia Dosaiguas Pérez
• Sr. Félix Oliva Vivar

Designar, com a membres del patronat de la Fundació per raó del seu càrrec, els següents regidors:
• Sr. Josep Jofré Solanellas
• Sra. Alícia Alegret Martí

FUNDACIÓ OFICIAL DE LA FIRA DE REUS

Patronat:
Designar com a president de la Fundació, en la seva qualitat de patró nat, el Molt Il·lustre Sr. Alcalde Carles Pellicer Punyed.

Designar membres del patronat de la Fundació, en la seva qualitat de regidors:
• Sra. Alícia Alegret Martí
• Sr. Josep Jofré Solanellas
• Sr. Hipòlit Monseny Gavaldà

Designar membres del Comitè Executiu:
• Sra. Alícia Alegret Mart, com a vicepresidenta del Comitè Executiu.
• Sr. Josep Jofré Solanellas

FUNDACIÓ CULTURAL DE REUS PEDROL RIUS

Cessar en el seu càrrec, com a membres del patronat de la fundació, els següents patrons designats per aquest ajuntament, agraint-los els serveis prestats a la fundació:
• Sra. Empar Pont i Albert
• Sra. Misericòrdia Dosaiguas Pérez
• Sr. Joan Sas iQue
• Sra. Pilar Pérez López

Designar el Molt Il·lustre Sr. Carles Pellicer Punyed com a representant d’aquest Ajuntament, en la seva qualitat de patró permanent, en substitució del Sr. Lluís Miquel Pérez Segura.

Designar com a vocals del patronat de la Fundació:
• Sra. Maria Dolors Sardà Lozano
• Sra. Alícia Alegret Martí
• Sr. Joan Sas i Que

FUNDACIÓ UNIVERSITAT ROVIRA I VIRGILI

Designar com a representant d’aquest ajuntament en el patronat de la Fundació el regidor Sr. Josep Jofré Solanellas.

FUNDACIÓ ESPORT BASE DE REUS, FUNDACIÓ PRIVADA

Designar el Molt Il·lustre Sr. Carles Pellicer Punyed com a representant d’aquest ajuntament, en la seva qualitat de patró permanent, en substitució del Sr. Lluís Miquel Pérez Segura.

Cessar en el seu càrrec, com a membres del patronat de la Fundació els següents patrons designats per aquest ajuntament, agraint-los els serveis prestats a la fundació:
• Sr. Manel Armengol Vicente
• Sr. Manuel Sánchez Blázquez
• Sr. Alfred Pitarch Garcia
• Sr. José María Salvador Alonso
• Sr. Josep M. Turcó Correcher
• Sr. Joaquim Besora Cunillera

Nomenar els següents vocals del patronat de la Fundació:
• Sr. Sebastià Domènech Bosch

FUNDACIÓ PRIVADA DE LA CONSTRUCCIÓ DEL BAIX CAMP

Designar, com a representant d’aquest Ajuntament en la seva qualitat de patró fundador, el regidor Sr. Miquel Domingo Rodríguez.

FUNDACIÓ CENTRE TECNOLÒGIC EN TECNOLOGIES DE LA NUTRICIÓ I LA SALUT

Cessar el Sr. Josep Morató Clarasó com a patró de la Fundació, agraint-li els serveis prestats a la Fundació.

Nomenar membre del patronat de la Fundació el regidor Sr. Josep Jofré Solanellas.
FUNDACIÓ DEL CENTRE DE SEGURETAT DE LA INFORMACIÓ DE CATALUNYA

Designar el Molt Il·lustre Sr. Carles Pellicer Punyed, com a representant d’aquest ajuntament en el patronat de la Fundació, en substitució del Sr. Carles Salas Martí.

Proposar al patronat de la Fundació el nomenament com a patró del regidor delegat de l’Àrea d’Hisenda i Recursos Generals, Sr. Joaquim Enrech Garola.
CONSELL MUNICIPAL DE SERVEIS SOCIALS

• El Consell serà presidit per un regidor/a a qui l’alcalde delegui:
• Sra. Montserrat Vilella Cuadrada (Decret d’Alcaldia núm. 2181 de data 07.07.2011)

• Un representant de cada grup municipal nomenat pel Ple de la Corporació:
• (CIU) Sr. Alfred Artiga i Callizo
• (PSC-PM) Sra. Àngels Olesti Gou
• (PP) Sra. Misericòrdia Bonfill Ramon
• (CUP) Sra. Pilar Vendrell Solans

CONSELL MUNICIPAL DEL MEDI AMBIENT

• President: Regidor/a a qui delegui l’alcalde:
• Sr. Marcos Massó Cavallé (Decret d’Alcaldia núm. 2181 de data 07.07.2011)

Un representant de cada grup municipal:
• (CIU) Sr. Miquel Domingo Rodríguez
• (PSC-PM) Sr. Andreu Martin Martínez
• (PP) Sr. Manolo Rubertè Asensio
• (CUP) Sr. David Rullo Pinyol

COMISSIÓ DE SEGUIMENT DE LA TV LOCAL

• President: l'alcalde o regidor/a en qui delegui:
• Sra. Teresa Gomis de Barbarà (Decret d’Alcaldia núm. 2181 de data 07.07.2011)

• Un regidor de cada grup polític municipal:
• (CIU) Sr. Hipòlit Monseny Gavaldà
• (PSC-PM) Sra. Teresa Pallarès Piqué
• (PP) Sra. Alícia Alegret Martí
• (CUP) Sr. David Vidal Caballé

COMISSIÓ ESPECIAL SOBRE POLÍTIQUES D’HABITATGE

• President:
• Molt Il·lustre Sr. Carles Pellicer Punyed

• Regidor delegat de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme:
• Sr. Miquel Domingo Rodríguez

• Un regidor de cada grup polític municipal:
• (CIU) Sr. Hipòlit Monseny Gavaldà
• (PSC-PM) Sr. Jordi Lamas Martínez
• (PP) Sr. Marcos Massó Cavallé
• (CUP) Sr. David Vidal Caballé

COMISSIÓ ESPECIAL PER AL TRACTAMENT DE LES POLÍTIQUES D’IMMIGRACIÓ

• President:
• Molt Il·lustre Sr. Carles Pellicer Punyed

• Regidor/a delegat/da de Convivència i Immigració adscrit/a a la Regidoria delegada de l’Àrea de Benestar Social
• Sra. M. Dolors Compte Llusà

• Un regidor de cada grup polític municipal:
• (CIU) Sra. Montserrat Vilella Cuadrada
• (PSC-PM) Sra. Rosa Garrido Arcones
• (PP) Sra. Dolors Compte Llusà
• (CUP) Sr. David Vidal Caballé

COMISSIÓ INFORMATIVA ESPECIAL D’URBANISME (PER AL SEGUIMENT DELS TREBALLS DE FORMULACIÓ DEL PLA D’ORDENACIÓ URBANÍSTICA MUNICIPAL)

• President:
• Molt Il·lustre Sr. Carles Pellicer Punyed

• Un regidor de cada grup polític municipal:
• (CIU) Sr. Miquel Domingo Rodríguez
• (PSC-PM) Sr. Jordi Lamas Martínez
• (PP) Sr. Marcos Massó Cavallé
• (CUP) Sr. David Vidal Caballé

CONSELL ESCOLAR MUNICIPAL

• Presidenta per delegació de l’Alcaldia (Decret d’Alcaldia núm. 2099 de data 27.06.2011):
• Sra. M. Dolors Sardà Lozano

• Representants de l'Ajuntament designats pel Ple de la Corporació:
• (CIU) Sra. Betlem Oriol i Andreu
• (PP) Sra. Dolors Compte Llusà
• (PP) Sra. Montserrat Duch Cartañà
• (PSC-PM) Sr. Germán López Santamaria
• (PSC-PM) Sra. Raquel Montes Pavón
• (CUP) Sra. Lourdes Brunet Vallvé

COMISSIÓ DE SEGUIMENT DE LA LLENGUA CATALANA

• Molt Il·lustre Sr. Carles Pellicer Punyed

• Regidora responsable de política lingüística:
• Sra. M. Dolors Sardà Lozano

• Un regidor de cada grup municipal:
• (PSC-PM) Sra. Misericòrdia Dosaiguas Pérez
• (PP) Sra. Montserrat Duch Cartañà
• (CUP) Sr. David Vidal Caballé

CONSELL MUNICIPAL DE POLÍTIQUES PER A LA IGUALTAT

• President per delegació de l’Alcaldia:
• Sra. Àngela Tello Novillo (Decret d’Alcaldia núm. 2181 de data 07.07.2011)

• Un/a representant de cada partit polític o coalició electoral amb representació a l’Ajuntament:
• (CIU) Sra. Gisela Aragonès i Oliva
• (PSC-PM) Sra. Isabel Escobar Aíbal
• (PP) Sra. Dolors Compte Llusà
• (CUP) Sra. Núria Castillo Mestres

CONSELL MUNICIPAL DE LA DISCAPACITAT

• Presidenta per delegació de l’Alcaldia:
• Sra. Montserrat Vilella Cuadrada (Decret d’Alcaldia núm. 2181 de data 07.07.2011)

• Un representant de cada grup municipal:
• (CIU) Sra. Aurèlia Gili Barenys
• (PSC-PM) Sr. Germán Garcés Martínez
• (PP) Sra. Misericòrdia Bonfill Ramon
• (CUP) Sr. Jaume Margalló Nieto
CONSELL MUNICIPAL DE LES DONES

• Presidenta per delegació de l’Alcaldia:
• Sra. Àngela Tello Novillo (Decret d’Alcaldia núm. 2181 de data 07.07.2011)

• Un/a representant de cada partit polític o coalició electoral amb representació a l’Ajuntament:
• (CIU) Sra. Gisela Aragonès i Oliva
• (PSC-PM) Sra. Purificación Marcos Sánchez
• (PP) Sra. Dolors Compte LLusà
• (CUP) Sra. Marta Sureda Romero

CONSELL MUNICIPAL DE L'ESPORT

• President per delegació de l’Alcaldia:
• Sr. Sebastià Domènech Bosch (Decret d’Alcaldia núm. 2181 de data 07.07.2011)

• Un representant de cada partit polític o coalició electoral amb representació a l’Ajuntament.:
• (PSC-PM) Sr. Joan Anton Verge Guarch
• (PP) Sr. Antonio López Santamaria
• (CUP) Sr. Joan Zaragoza Martí

CONSELL MUNICIPAL DE SOLIDARITAT I COOPERACIÓ INTERNACIONAL

Plenari:
• Presidenta per delegació de l’Alcaldia:
• Sra. Àngela Tello Novillo (Decret d’Alcaldia núm. 2183 de data 07.07.2011)

• Vicepresidenta primera: el/la regidor/a delegat/da de cooperació o persona en qui delegui:
• Sra. Àngela Tello Novillo (Decret d’Alcaldia núm. 2183 de data 07.07.2011)

• Vocals: (Decret d’Alcaldia núm. 2183 de data 07.07.2011)
Un representant de cada partit polític o coalició electoral amb representació al Consistori:
• (CIU) Sra. Marisol Simón i Mateo
• (PSC-PM) Sra. Teresa Vallverdú March
• (PP) Sra. Dolors Compte Llusà (vicepresidenta segona)
• (CUP) Sra. Mar Joanpere Foraster

CONSELL MUNICIPAL DE LA GENT GRAN

• Presidenta per delegació de l’Alcaldia:
• Sra. Misericòrdia Bonfill Ramon (Decret d’Alcaldia núm. 2181 de data 07.07.2011)

• Un representant de cada partit polític o coalició electoral amb representació a l’Ajuntament:
• (CIU) Sr. Victoriano Cabo Camaleño
• (PSC-PM) Sra. Montserrat Agramunt Munté
• (PP) Sra. Misericòrdia Bonfill Ramon
• (CUP) Sr. Miquel Reverte Mariné

CONSELL MUNICIPAL DE JOVENTUT

• President per delegació de l’Alcaldia:
• Sr. Joaquim Sorio Vela (Decret d’Alcaldia núm. 2181 de data 07.07.2011)
• Un representant de cada partit polític o coalició electoral amb representació a l’Ajuntament:
• (CIU) Sr. Josep Mª Agell Simal
• (PSC-PM) Sr. Alberto Castillo Reina
• (PP) Sr. Alejandro Ibáñez Sánchez
• (CUP) Sr. Edgar Fernández Blázquez

CONSELL ASSESSOR D’URBANISME

• President, l'alcalde o regidor en qui delegui:
• Sr. Miquel Domingo Rodríguez (Decret d’Alcaldia núm. 2182 de data 07.07.2011)

• Vicepresident, correspondrà al regidor/a que designi l’alcalde:
• Sr. Marcos Massó Cavallé (Decret d’Alcaldia núm. 2182 de data 07.07.2011)

• Un representant de cada partit polític o coalició electoral amb representació a l’Ajuntament: (Decret d’Alcaldia núm. 2182 de data 07.07.2011)
• (PSC-PM) Sr. Jordi Bergadà Masquef
• (PP) Sr. Antonio Sentis Armengol
• (CUP) Sr. Bartomeu Castellano Roig

PATRONAT DE LA CASA MARIÀ FORTUNY

• Sra. Montserrat Duch Cartañà

PATRONAT DE LA LLOTJA DE CONTRACTACIÓ

• Sr. Josep Jofré Solanellas

ASSEMBLEA LOCAL DE LA CREU ROJA

• Sra. Montserrat Vilella Cuadrada

PATRONAT LLAR INFANTIL EL ROSER

• Presidenta per delegació de l’Alcaldia:
• Sra. Maria Dolors Sardà Lozano (Decret d’Alcaldia núm. 2181 de data 07.07.2011)

• Tres regidors de l'Ajuntament, designats per aquest:
• Sra. Misericòrdia Bonfill Ramon
• Sra. Ángela Tello Novillo
• Sra. Montserrat Duch Cartaña

ASSOCIACIÓ INTERNACIONAL DE CIUTATS EDUCADORES (AICE)

• Sra. Maria Dolors Sardà Lozano

ASSOCIACIÓ “XARXA DE CIUTATS I POBLES CAP A LA SOSTENIBILITAT”

• Sr. Marcos Massó Cavallé

CONSELL TERRITORIAL DE LA PROPIETAT IMMOBILIARIA DE TARRAGONA

• Sr. Joaquim Enrech Garola

ASOCIACIÓN ESPAÑOLA DE MUNICIPIOS DEL OLIVO

• Sr. Hipòlit Monseny Gavaldà

BARCELONA AERONÀUTICA I DE L’ESPAI (BAIE)

• Sr. Josep Jofré Solanellas

FONS CATALÀ DE COOPERACIÓ AL DESENVOLUPAMENT

• Sra. Àngela Tello Novillo

CONSELL ESPORTIU BAIX CAMP

• Sr. Sebastià Domènech Bosch

ASSOCIACIÓ DE L’OBSERVATORI DE LES DONES EN ELS MITJANS DE COMUNICACIÓ

• Un representant de l'Ajuntament
• Sra. Àngela Tello Novillo

CONSELL ASSESSOR DEL CASAL DE LA GENT GRAN

• Dos representants de l'Ajuntament
• Sra. Misericòrdia Bonfill Ramon
• Sra. Ángela Tello Novillo

AGRUPACIÓ PER A LA PROMOCIÓ DEL PORT DE TARRAGONA, AIE

• Un representant de l'Ajuntament a l’Assemblea General:
• Sr. Josep Jofré Solanellas

RED ESPAÑOLA DE CIUDADES SALUDABLES (RECS)

L’Alcalde ha de designar un responsable polític i un responsable tècnic que actuïn com a interlocutors davant la RECS:
• Sr. Marcos Massó Cavallé, responsable polític. (Decret d’Alcaldia núm. 2181 de data 07.07.2011)
• Sr. Pere Líndez Borràs, responsable tècnic. (Decret d’Alcaldia núm. 2181 de data 07.07.2011)

CONSELL CONSULTIU DE LES DONES DEL BAIX CAMP

Una vicepresidència serà assumida per un/a representant electe de l’Ajuntament de Reus:
• Sra. Àngela Tello Novillo (Decret d’Alcaldia núm. 2181 de data 07.07.2011)

CONSELL SUPRAMUNICIPAL DE SERVEIS SOCIALS DEL BAIX CAMP

Regidora de Serveis Socials de l’Ajuntament de Reus:
• Sra. Montserrat Vilella Cuadrada

ASSOCIACIÓ CATALANA DE MUNICIPIS I COMARQUES

• Molt Il·lustre Sr. Carles Pellicer Punyed

MUX de la TDT_TL1T, AIE

Assemblea de socis:
• Sr. Joaquim Enrech Garola
Consell d’Administració:
• Sr. Joaquim Enrech Garola

RED DE CIUDADES POR LA BICICLETA

• Sr. Marcos Massó Cavallé

Segon: De conformitat amb el que disposa l’article 85, bis 1a) de la Llei 7/1985, reguladora de les bases del règim local els organismes autònoms municipals resten adscrits a les següents regidories delegades:

- Institut Municipal de Museus de Reus: Regidoria adjunta a l’Alcaldia de Coordinació i Organització.

- Institut Municipal d’Acció Cultural: Regidoria adjunta a l’Alcaldia de Coordinació i Organització.
- Institut Municipal de Formació i Empresa: Regidoria delegada de l’Àrea d’Ensenyament i Política Lingüística.

- Institut Municipal de Puericultura Dr. Frías: Regidoria adjunta a l’Alcaldia de Coordinació i Organització.

- Patronat Municipal de Turisme i Comerç: Regidoria delegada de l’Àrea de Promoció Econòmica.

6. Moció de l’Alcaldia. Autorització a SAGESSA, ASSISTÈNCIA SANITÀRIA I SOCIAL, SA per a la venda de participacions socials de l’Asociación para la investigación clínica–SMO, SL

S’acorda:

Autoritzar a la societat SAGESSA, ASSISTÈNCIA SANITÀRIA I SOCIAL, SA la venda de 200 participacions socials de l’entitat ASOCIACIÓN PARA LA INVESTICACIÓN CLÍNICA-SMO, SL (núm. 2151 a 2350 - ambdós incloses-) al Sr. per un preu global de 2.000 €.

COMISSIÓ D’HONORS I DISTINCIONS

7. Concessió de la Medalla de la Ciutat al Cos de Bombers de Reus

S’acorda:

Concedir al Cos de Bombers de Reus la Medalla de la Ciutat pels mèrits i circumstàncies que en ells concorren i que han quedat suficientment acreditats a l’expedient a l’efecte incoat.

SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME

8. Gestió Urbanística. Aprovació del Text refós del Pla parcial urbanístic del sector D.5a "Prolongació c/ Joan Fuster"

S’acorda:

Primer: Aprovar el Text refós del Pla parcial urbanístic del sector D.5a "Prolongació c/ Joan Fuster", promogut per Promocions i Naus Industrials, SA.

Segon: Elevar-ho a la Generalitat de Catalunya als efectes de l’executivitat i publicació de l’instrument de planejament derivat definitivament aprovat.

9. Patrimoni del Sòl. Aprovació del Conveni de fixació de preu just de mutu acord de l’immoble situat al C/ Sant Esteve, núm. 24, afectat per l’execució del PAU 4 de la modificació del PGOU pel que fa al barri del Carme, creació de la plaça de l’Orfeó

S’acorda:

Primer: Aprovar en la seva integritat el Conveni de fixació de preu just de mutu acord per l’expropiació de l’immoble situat al C/ Sant Esteve, núm. 24, afectat per l’execució del PAU 4 de la modificació del PGOU pel que fa al barri del Carme, creació de la plaça de l’Orfeó, subscrit en data 25.05.11 amb el Sr. , i que importa la quantitat total de 181.897,00 euros.

Segon: L’ordre de pagament que derivarà de la present resolució, s’haurà d’emetre amb caràcter de “a justificar”. Ateses les característiques de la mateixa, el pagament s’emetrà directament a nom del tercer beneficiari del dret de crèdit contra l’Ajuntament i, per tant, la justificació diferida es farà per part del responsable del servei una vegada lliurats els fons mitjançant la documentació acreditativa de l’operació jurídica corresponent.

PROPOSTES DE RESOLUCIÓ DELS GRUPS MUNICIPALS

10. Proposta de resolució de la CUP, per una política de seguiment, assessorament i suport al dret a l’habitatge en front als desnonaments

S’acorden els punts primer, tercer, quart i cinquè:
Primer: Habilitar un servei de seguiment, a tall d’observatori, de la situació global de l’habitatge i concretament dels processos d’execució hipotecària i desnonaments a Reus, amb la finalitat de visibilitzar una realitat sovint oculta.

[...]

Tercer: Incorporar tota aquesta informació i funcions al Pla Local de l’Habitatge perquè siguin tingudes en compte alhora de planificar les actuacions corresponents de cara al futur.

Quart: Coordinar aquest servei local amb el servei Ofideute de la Generalitat de Catalunya i amb les organitzacions socials, jurídiques i institucionals que actualment es dediquen a fer aquest seguiment i suport, com l’Observatori DESC, la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca, l’Associació d’Usuaris de Bancs, Caixes i Assegurances de Catalunya (ADICAE Catalunya) i altres.

Cinquè: Més enllà del marc normatiu d’àmbit estatal que regula el mercat hipotecari, estudiar iniciatives municipals innovadores per fer front als desnonaments per motius econòmics, com ja s’està produint a d’altres municipis.

MOCIONS DELS GRUPS MUNICIPALS

11. Moció del PSC-PM, en relació als consellers al grup d’empreses INNOVA

Sotmesa la proposta a votació, és desestimada.

12. Moció del PSC-PM, en relació als serveis assistencials del nou hospital de Reus

Sotmesa la proposta a votació, és desestimada.

13. Moció de la CUP per tal de demanar la retirada de l’Ajuntament com a part denunciant en el cas “Els 8 de Reus”

Sotmesa la proposta a votació, és desestimada.

14. Moció de la CUP, per tal de fer més proper el Ple de l’Ajuntament a la ciutadania

Sotmesa la proposta a votació, és desestimada.

PRECS I PREGUNTES

Reus, 14 d’octubre de 2011

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.