Actes per dia

Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 
 
 
 
 
Data Actual
Actes Programats

Fins al 4 de febrer de 2023 FINALITZADA!

24è Sopar Solidari Grup Pont de Solidaritat

24è Sopar Solidari Grup Pont de Solidaritat

El proper dissabte 4 de març a partir de les 20h a la Parròquia de Sant Bernat Calvó (Barri Fortuny) tindrà lloc el 24è Sopar Solidari organitzat pel grup Pont de Solidaritat amb el suport de la Regidoria de Participació, Bon Govern i Serveis Generals de l'Ajuntament de Reus. Aquest any el projecte és: "Dones migrants. Acollim-les. Protegim-les" i l'entitat promotora és la Casa Vedruna de Tànger".

Presentarà l'acte Xavier Graset amb la participació del grup musical "El Roseret" i el circ de "Grans projectes Solidaris".

Donatiu:  Adults 12€ i infants 6€
Adquisició dels tiquets a la parròquia de Sant Bernat Calvó de les 8h a les 12h personalment o per telèfon 977756415 o 618907216. O el mateix dia del Sopar.
 

PREU

12€ adults 6€ infants



QUAN

el 04/02/2023

a les 20:00h

Et pot interessar...

Inici de Clubs de Lectura Infantils amb Blanca BravoE
Infantil

Inici de Clubs de Lectura Infantils amb Blanca Bravo

Biblioteca Central Xavier Amorós17:30 hTrobada inicial dels clubs de lectura infantils amb l'autora Blanca Bravo, guardonada amb el Premi Atrapallibres per la seva obra L'Arbre i jo.

On: Biblioteca Central Xavier Amorós

Quan: Divendres 03 a les 17:30 h

Exposició fotogràficaE
Exposició

Exposició fotogràfica

Biblioteca Central Xavier Amorósdel 30/9 al 11/10Inauguració el 30/918:00 hInauguració Exposició fotogràfica "Som patrimoni. Som Castells. 15 anys Unesco."De la Coordinadora de Colles Castelleres de Catalunya

On: Biblioteca Central Xavier Amorós

Quan: Dimarts 30 a les 18:00 h

Exposició A QUI PERTANY LA HISTÒRIA?E
Exposició

Exposició A QUI PERTANY LA HISTÒRIA?

Biblioteca Central Xavier Amorósde l'1 al 22 d'octubreA QUI PERTANY LA HISTÒRIA?lluites per la descolonització dels museusPresentació i visita guiada dia 1 d’octubre a les 19:00h amb Laida Memba i Celeste Muñoz, comissàries de la mostra

On: Biblioteca Central Xavier Amorós

Quan: Dimecres 01 a les 19:00 h

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.