Actes per dia

Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
 
 
 
 
 
Data Actual
Actes Programats

Fins al 28 de novembre de 2025 FINALITZADA!

CAMINS CONSCIENTS

CAMINS CONSCIENTS

Tallers guiats de mindfulness o atenció plena

Camins conscients és un projecte que ens acosta als espais naturals urbans a través d'activitats que promoguin pràctiques saludables des de l'aspecte  emocional i psicològic.

Us proposem experimentar Camins conscients a través de la pràctica de l'atenció plena i la respiració conscient als pulmons de la ciutat amb l'acompanyament d'una professional.

Redescobreix els espais verds i urbans de la ciutat a través del mindfulness.

Tallers d'aquest mes de novembre:

  • Dijous 6 de novembre de 13h a 14h al Parc Gandhi (P.T: C/ d'Antoni de Bofarull, 22)
  • Divendres 7 de novembre de 16.30h a 17.30h al Jardí Mas Totosaus (P.T: C/ Camí de Riudoms, 66)
  • Dissabte 8 de novembre de 11h a 12h al Mas Vilanova (P.T: C/ Pare Manyanet, 8)
  • Dimarts 11 de novembre de 9h a 10h al Passeig boca de la Mina (P.T: davant l'Escola Mowgli)
  • Divendres 14 de novembre de 16.30h a 17.30h al Parc Sant Jordi (P.T: Av. Sant Jordi, 2)
  • Dissabte 15 de novembre de 10h a 11h a Mas Carandell (P.T: C/ Badalona)
  • Dimarts 18 de novembre de 9h a 10h a Mas Iglesias (P.T: C/ de Jaume Vidal i Alcover, 17)
  • Divendres 28 de novembre de 16.30h a 17.30h a Mas Sabater (P.T: C/ Ceferí Olivé, 3)

A càrrec de Mercè Gil-Pérez, psicòloga general sanitària i docent. Amb la col·laboració de la Delegació Territorial del Col·legi de Psicologia de Tarragona.

PREU

Gratuït


VENDA D'ENTRADES


ON

Mas Sabater

43201

Com arribar-hi


QUAN

el 28/11/2025

a les 16:30h

LOCALITZACIÓ

Et pot interessar...

Descobreix el JuggerE
Taller

Descobreix el Jugger

Activitat esportiva mixta que combina rugbi i esgrima però sense que ser tan físic com el rugbi. És un esport molt divertit. Vine a descobrir-lo.Dia: 9 d’abrilHorari: de 17 h a 19 hEdat: de 12 a 17 anysLloc: Mas MiarnauPreu: GratuïtCoorganitza: Jugger Reus

On: Parc de Mas Miarnau

Quan: Dijous 09 a les 17:00 h

Jornada de treball a l’hort. Cultivant.E
Taller

Jornada de treball a l’hort. Cultivant.

Vine a cultivar les teves pròpies hortalisses a l’hort jove del projecte Cultivant Reus, aprèn i connecta amb la natura!Dies: 14 d’abrilHorari: de 17 h a 18.30 hEdat: de 12 a 25 anysLloc: Jardí Agrari del Camp (Boca de la mina)Preu: Gratuït

On: La boca de la Mina

Quan: Dimarts 14 a les 17:00 h

Red flags i límitsE
Taller

Red flags i límits

A vegades passen coses en relacions o rotllos que no tenim clar si són normals o no. En aquesta sessió veurem exemples reals (xarxes, cites, pressió de grup) i parlarem de límits i consentiment amb dinàmiques i sense rollo.Dia: 15 d’abrilHorari: de 17.30 h a 18.30 hEdat: de 12 a 30 anysLloc:...

On: Cente Cívic Gregal

Quan: Dimecres 15 a les 17:30 h

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.