Contes inclusius a les biblioteques de Reus

Enguany, Biblioteques de Reus fa per primera vegada una programació de contes inclusius amb la col·laboració del Consell Municipal de la Discapacitat.
En concret, l'Associació Supera't obrirà aquest cicle el dimecres 29 de març a la Biblioteca Central Xavier Amorós i el dijous 30 de març ho farà a la Biblioteca Pere Anguera.
Després, el 24 i 25 de maig ho farà l'ONCE a la Biblioteca Central Xavier Amorós i a la Biblioteca Pere Anguera respectivament.
El 26 de juliol, la Lliga d'afectats reumatològics i discapacitats ho farà només a la Biblioteca Central Xavier Amorós.
I el 25 i 26 d'octubre, l'Associació Salut Mental Dr. Tosquelles ho farà a la Biblioteca Central Xavier Amorós i a la Biblioteca Pere Anguera respectivament.
Totes les sessions es faran a les 17.30 h.
A més, el dimecres 29 de maç, després del conte, hi haurà una xerrada sobre dona i autisme a càrrec de Raquel Montllor.
PREU
Gratuït
QUAN
Del 29/03/2023 al 26/10/2023