Actes per dia

Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
 
 
 
Data Actual
Actes Programats

Fins al 27 de març de 2026 FINALITZADA!

EMOCIONS DE BUTXACA

EMOCIONS DE BUTXACA

La salut a través dels contes

  • Biblioteca Central Xavier Amorós
  • 17:30 h

El Cicle Emocions de butxaca aterra aspectes afectius i relacionals del nostre dia a dia que cal atendre conscientment. Hem pensat mai de quina experimentem les emocions i com ens afecten? Com podriem relacionar-nos perquè les experiències afectives siguin una oportunitat per a crèixer conjuntament?

Aquest activitat té l'objectiu de facilitar un espai de trobada familiar lúdic però també reflexiu.

En aquesta ocasió parlarem de la diversitat de cossos i com la validació pròpia i de l'entorn afavoreix el desenvolupament de l'infant i la seva autoestima.

Quin conte és l'escollit? "Malena Balena" de Davide Cali i Sonja Bougaeva.

SINOPSIS DEL CONTE:  

A la piscina, les nenes es riuen de la Malena. I és que la Malena pesa molt i per a segons qui massa. Tant, que li diuen balena. Però un dia, el monitor de natació li ensenya un truc i la seva vida comença a canviar.

CONTA-CONTES: 25 de març a les 17:30h (Sala Infantil, Biblioteca X.Amorós). A càrrec de Maria Bravo.

CLUB DE LECTURA-LABORATORI: 27 de març a les 17:30h (Sala Infantil, Biblioteca X.Amorós)

 

PREU

Gratuït



ON

Biblioteca Central Xavier Amorós

Carrer de l'Escorxador, 1 43202

Com arribar-hi


QUAN

Del 25/03/2026 al 27/03/2026

LOCALITZACIÓ

Biblioteca Central Xavier Amorós

Biblioteca Central Xavier Amorós

Carrer de l'Escorxador, 1, 43202

Tel. 977 010 025

http://biblioteques.reus.cat/

info.biblioteques@reus.cat

Et pot interessar...

Red flags i límitsE
Taller

Red flags i límits

A vegades passen coses en relacions o rotllos que no tenim clar si són normals o no. En aquesta sessió veurem exemples reals (xarxes, cites, pressió de grup) i parlarem de límits i consentiment amb dinàmiques i sense rollo.Dia: 15 d’abrilHorari: de 17.30 h a 18.30 hEdat: de 12 a 30 anysLloc:...

On: Cente Cívic Gregal

Quan: Dimecres 15 a les 17:30 h

Cuines del Món: Mediterrània.E
Taller

Cuines del Món: Mediterrània.

El taller de cuines del món, fa parada a la Mediterrània. Aprendrem diferents plats vinculats amb la gran i saludable dieta Mediterrània.Dia: 15 d’abrilHorari: de 17 h a 19 hEdat: de 12 a 17 anysLloc: Casal de JovesPreu: Gratuït

On: Casal de Joves

Quan: Dimecres 15 a les 17:00 h

Tothom amb la petanca!E
Taller

Tothom amb la petanca!

Projecte intergeneracional mensual en col·laboració amb el Club de Petanca Horts de Simó. Vine a provar la petanca, és per tothom!Dia: 16 d’abrilHorari: de 17 h a 19 hEdat: de 12 a 17 anysLloc: Mas CarandellPreu: GratuïtCoorganitza: Club de Petanca Horts de Simó

On: Mas Carandell

Quan: Dijous 16 a les 17:00 h

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.