Actes per dia

Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 
 
 
 
Data Actual
Actes Programats

Fins al 18 de abril de 2023 FINALITZADA!

Prosceni Reddis Bartrina: David Bagés, actor de teatre, cinema i televisió.

Prosceni Reddis Bartrina: David Bagés, actor de teatre, cinema i televisió.

Presenta: Marc Martínez, actor.

David Bagés Domínguez (Reus, 1966) va iniciar-se en el teatre al Bravium Teatre i al Col·lectiu de Teatre La Vitxeta. Format a l'Institut del Teatre de Barcelona, va participar en programes de televisió amb caràcter alternatiu i contracultural produïts per Televisió Espanyola com Plàstic. Conegut pels seus papers de Balló a La Riera, d'Amadeu Cabanillas a Nissaga de poder, de Joaquim Dalmau a Temps de silenci, de Calafell a L'un per l'altre i d'Albert Sindreu a Ventdelplà i en altres sèries d’Antena 3, Cuatro i Telecinco.

En teatre ha destacat per les seves interpretacions a obres com Mein Kampf i L’auca del senyor Esteve que li van valer el Premi Butaca al Millor Actor Protagonista els anys 2000 i 2009. Ha participat entre d’altres, a Macbett d’Ionescu dirigida per Ramon Simó (2022, premi Butaca a millor actor de repartiment),T’estimo si he begut d’Empar Moliner dirigida per David Selvas (2020), Paraules encadenades de Jordi Galceran, dirigida per Sergi Belbel (2017), Vilafranca, un dinar de festa major de Jordi Casanovas (2015), Frank V (opereta d’una banca privada) de Durrenmatt, dirigida per Josep Maria Mestres (2015), Conte d’Hivern (2010), Ricard II (2009) i El rei Lear (en versió d’Edward Bond, 2003) de Shakespeare, dirigides per Carme Portacelli, Kafka, el procés dirigida per Àlex Rigola (1997), Èdip Tirà de Muller dirigit per Maties Langhoff (1994) o Tira´t de la moto de Teresa Vilardell i Miquel Casamayor (1988). En Cinema ha participat entre d’altres a 42 segundos d’Alex Murull i Dani de la Orden (2022), Incerta glòria d’Agustí Villaronga (2017), Barcelona, nit d’hivern de Dani de la Orden (2015), Mar de plàstic de Silvia Munt (2011), El coronel Macià de Josep Maria Forn (2006) o Rateta, rateta de Francesc Bellmunt (1990).


QUAN

el 18/04/2023

a les 19:00h


MÉS INFORMACIÓ

Reserva l'entrada

Et pot interessar...

II Cicle Espiritualitat, pau i compromís socialE
Jornades

II Cicle Espiritualitat, pau i compromís social

Biblioteca Central Xavier Amorós19:00 hQualitat democràtica i diversitat religiosa a càrrec del sociòleg, historiador i analista polític Josep Maria Pascual

On: Biblioteca Central Xavier Amorós

Quan: Dimarts 08 a les 19:00 h

II Cicle Espiritualitat, pau i compromís socialE
Jornades

II Cicle Espiritualitat, pau i compromís social

Biblioteca Central Xavier Amorós19:00 hReligions i perspectiva de gènere a càrrec de la Presidenta de Sakyadhita Spain, associació internacional de dones budistes Muntsa Castellà

On: Biblioteca Central Xavier Amorós

Quan: Dijous 10 a les 19:00 h

II Cicle Espiritualitat, pau i compromís socialE
Jornades

II Cicle Espiritualitat, pau i compromís social

Biblioteca Central Xavier Amorós19:00 ha càrrec de l’antropòloga experta en interculturalitat Lola López

On: Biblioteca Central Xavier Amorós

Quan: Dimarts 15 a les 19:00 h

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.