La Junta de Portaveus de l’Ajuntament de Reus ha aprovat aquest dijous 17 de novembre una moció en defensa dels drets de les persones afectades per la síndrome de la post-pòlio, amb el redactat següent:
“La Poliomielitis va afectar moltes persones al nostre país fins que l'any 1976 es va generalitzar la vacuna. Actualment milers de...









977 010 010