«Reus i els primers procediments fotogràfics. Taller sobre daguerreotípia.

Cerca al Blog de l'Arxiu

Ex. 02/07/2025
Ex. 02/07/2025
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Cartell de difusió
Dissabte 14 Juny, 2025

De 10.30 a 13.00 h. L’ingrés d’un conjunt de daguerreotips, ambrotips i ferrotips a l’Arxiu Municipal de Reus ens proporciona l’oportunitat de conèixer els sistemes de producció d’imatges a mitjans del segle XIX i les seves connexions amb la història de Reus. Mitjançant un taller participatiu podrem gaudir de la presa de contacte amb els primers procediments fotogràfics: daguerreotips, ambrotips i ferrotips i d’altres que els van acompanyar en els inicis de la fotografia.

El taller ha anat a càrrec de Josep Pérez Pena, expert en conservació i restauració de daguerreotips i fotografies encastades.

Cartell de difusió

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.