Ple ordinari 2003-10-10

Cerca convocatòries del Ple

E.g., 03/06/2024
E.g., 03/06/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres 10 Octubre, 2003

SESSIÓ ORDINÀRIA DEL PLE

Senyor/senyora,

Us convoco a la sessió ordinària del Ple, el dia 10 d'octubre de 2003, a les 12,30 hores, en aquest Palau Consistorial amb el següent

ORDRE DEL DIA

1.- Aprovació de l'acta de la sessió anterior.

2.- Informació de l'alcaldia.

3.- MOCIÓ DE L'ALCALDIA. Nomenament de membres de diferents òrgans municipals complementaris.

4.- MOCIÓ DE L'ALCALDIA. Ampliació de capital social d'INNOVA, GRUP D'EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL. Subscripció i desemborsament de participacions.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

5.- COMPTABILITAT. Expedient compte general exercici 2002.

6.- COMPTABILITAT. Expedient de modificació de crèdits del pressupost de l'Ajuntament i organismes autònoms.

7.- RENDES. Expedient ordenances fiscals exercici 2004.

8.- HISENDA - RENDES I EXACCIONS. Acord d'imposició i ordenació de contribucions especials amb motiu de les obres de remodelació del paviment i serveis dels carrers Bellavista, Bonaire i Florida de la Urb. Pelayo .

9.- HISENDA - RENDES I EXACCIONS. Acord d'imposició i ordenació de contribucions especials amb motiu de les obres d'urbanització del carrer Joanot Martorell (avui C.Hospitalet de l'Infant) en la connexió amb el carrer Vicenç Garcia.

10.- HISENDA - RENDES I EXACCIONS - Acord d'imposició i ordenació de contribucions especials amb motiu de les obres de remodelació de la xarxa de serveis de la Urbanització Sant Joan.

11.- RECURSOS HUMANS. Declaració de compatibilitat treballadors  de la Corporació.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

12.- GESTIÓ URBANÍSTICA. Aprovació inicial de la modificació puntual del Pla general d'ordenació urbana pel que fa als usos en sòl industrial.

13.- GESTIÓ URBANÍSTICA. Aprovació provisional del Pla de millora urbana de l'àrea 3.12 "Fundició Porta", promogut per SOSTRE 2000, SL.

14.- GESTIÓ URBANÍSTICA.- Aprovació provisional de la modificació puntual de la Revisió del PGOU de Reus pel que afecta al sector H.12 MAS SUNYER.

COMISSIÓ DE SERVEIS PERSONALS

15.- EDUCACIÓ I FAMILIA. Compromís de l'Ajuntament de Reus de creació de places escolars per a infants de 0 a 3 anys de titularitat municipal, d'acord amb l'Acord-Marc entre el Departament d'Ensenyament, de la Generalitat de Catalunya i les entitats municipalistes, Federació de Municipis de Catalunya i Associació Catalana de Municipis i Comarca.

16.- POLÍTIQUES PER A LA IGUALTAT. Aprovació de la constitució i estatut del Consell Municipal de les Dones.

PROPOSTES DE RESOLUCIÓ DELS GRUPS MUNICIPALS

17.- Del PP de Catalunya. D'adhesió a la candidatura de Vandellòs i l'Hospital de l'Infant  per acollir en el seu terme municipal el projecte científic ITER.

18.- D'ICV-EA. Sobre propostes de modificacions legislatives, relatives a la cessió de les dades del padró municipal al Ministeri de l'Interior.

19.- Del PSC i CiU. En defensa del dret civil de Catalunya.

MOCIONS DELS GRUPS POLÍTICS

20.- MOCIÓ DE CiU. Sobre la necessitat de signatura d'un conveni amb el departament d'ensenyament de la Generalitat de Catalunya per a la creació de places escolars de 0-3 anys en llars d'infants de titularitat municipal.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS

PRECS I PREGUNTES
  
Reus 8 d'octubre de 2003
L'alcalde
 
        

Lluís Miquel Pérez

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.