Notes de premsa

Ampliació dels terminis administratius amb motiu de l'apagada

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 2/05/2025
Façana Ajuntament de Reus

Amb motiu de l'apagada elèctrica generalitzada del passat 28 d'abril, l'Ajuntament de Reus ha ampliat fins a les 23.59 hores del dia 5 de maig de 2025 els terminis que vencien els dies 28, 29 i 30 d’abril per fer pagaments, presentar recursos administratius, al·legacions i qualsevol altre tràmit a realitzar davant de l’Ajuntament de Reus. La mesura s'adopta d'acord al decret d'alcaldia emès el 2 de maig de 2025.

 

Façana Ajuntament de Reus

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.