Junta de Govern Local 2005-01-14

Cerca ordre del dia de la Junta de Govern Local

E.g., 03/06/2024
E.g., 03/06/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 14/01/2005

>
JUNTA DE GOVERN LOCAL

Senyor, senyora,

Us convoco a la sessió ordinària de la Junta de Govern Local, que tindrà lloc el proper dia 14 de gener de 2005 a les 13 hores, amb el següent:

ORDRE DEL DIA

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3.- MOCIÓ DE L’ALCALDIA. Aprovació de la prima de la pòlissa d’assistència sanitària als funcionaris per l’any 2005.

4.- MOCIÓ DE L’ALCALDIA. Encàrrec a INNOVA de les actuacions necessàries per a l’execució de diversos projectes inclosos en el PAM.

COMISSIÓ DE SERVEIS PERSONALS

5.- SERVEIS SOCIALS. Aprovació de les bases per a la concessió d’ajuts individuals per a l’assistència de persones amb disminució psíquica a menjadors de centres especials de treball i serveis de teràpia ocupacional a la ciutat de Reus per a l’any 2005.

6.- SERVEIS SOCIALS. Aprovació de les bases per tal d’accedir a la targeta per al transport públic municipal per a l’exercici 2005.

7.- SERVEIS SOCIALS. Aprovació de les bases per la concessió d’ajuts per al consum d’aigua per a l’any 2005.

8.- SERVEIS SOCIALS. Aprovació de les bases per a la concessió d’ajuts individuals per al servei de menjar a domicili per a la gent gran a la ciutat de Reus per a l’any 2005.

9.- SERVEIS SOCIALS. Aprovació de les bases per a la concessió d’ajuts individuals per al servei de teleassistència domiciliària per a la gent gran a la ciutat de Reus per a l’any 2005.

10.- SERVEIS SOCIALS. Aprovació de les bases per a la concessió d’ajuts individuals per al servei de transport adaptat a la ciutat de Reus per a l’any 2005.

11.- SERVEIS SOCIALS. Aprovació de la declaració de bases de la Xarxa Sida i Món Local a Catalunya.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

12.- CONTRACTACIÓ I PATRIMONI.- Aprovació de la resolució del contracte relatiu a la gestió del servei d’ajuda domiciliària, en la modalitat de concert.

13.- CONTRACTACIÓ I PATRIMONI.- Adjudicació de les obres de pavimentació i serveis d’un tram del C/Capafonts i d’un tram del C/Bellmunt del Priorat.

14.- CONTRACTACIÓ I PATRIMONI.- Aprovació dels preus contradictoris i d’una pròrroga de les obres de remodelació de la xarxa de serveis de la urbanització de Sant Joan.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

15.- PATRIMONI DEL SÒL.- Aprovació del Conveni de fixació de preu just de mutu acord corresponent a la reposició de la tanca de l'immoble núm. 13 del C/ Bonaventura Carles Aribau.

16.- PATRIMONI DEL SÒL.- Aprovació del Conveni de fixació del preu just de mutu acord de 105 m_ de superfície de l’immoble núm. 17 del C/ Pare Manyanet, afectats per sistema viari del PGOU.

17.- PATRIMONI DEL SÒL.- Ratificació dels Decrets de l'Alcaldia núms. 1.036 i 1.070 de dates 09.12.04 i 21.12.04, compareixent com a part demandada al recurs contenciós administratiu núm. 298/2004 del Jutjat del Contenciós Administratiu núm. 2 de Tarragona, interposat pels Srs. FELICIDAD ECHEVARRIA ARROYO I GERMANS HERRERRO ECHEVARRIA.

18.- GESTIÓ URBANÍSTICA.- Recepció provisional d’una part de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de la unitat d’actuació 1 de l’àrea 6.3 "Hort del Ros".

19.- GESTIÓ URBANÍSTICA.- Recepció provisional d’una part de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions corresponents al Projecte d’urbanització del Pla parcial del sector G.13 "Mas Bertran".

20.- GESTIÓ URBANÍSTICA.- Compareixença en el recurs contenciós administratiu núm. 532/2004, interposat per Serveis Mercantils Industrials, SA i d’altres contra l’aprovació definitiva del Pla parcial urbanístic del sector A.12 "Riera del Molinet".

21.- GESTIÓ URBANÍSTICA. Aprovació inicial del Projecte d’urbanització del Pla parcial del subsector 3 del sector H.9 "Aigüesverds II", presentat per MED AIGÜESVERDS, SL.

22.-GESTIÓ URBANÍSTICA. Aprovació definitiva del Projecte d’urbanització de l’àrea 4.28 "C/ La Selva del Camp", promogut per HABITATGES DEL CAMP, SL.

- Assumptes sobrevinguts.

Reus, 13 de gener de 2004

L’alcalde

Lluís Miquel Pérez Segura

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.