Junta de Govern Local 2007-12-14

Cerca ordre del dia de la Junta de Govern Local

E.g., 08/06/2024
E.g., 08/06/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 14/12/2007

DE GOVERN LOCAL

Senyor, senyora,

Us convoco a la sessió ordinària de la Junta de Govern Local, que tindrà lloc el proper dia 14 de desembre de 2007 a les 13 hores, amb el següent:

ORDRE DEL DIA

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

2. Informació de l’Alcaldia.

3.- Moció de l’Alcaldia. Aplicació Fons de Cooperació Local de Catalunya per a la prestació supramunicipal de serveis ( 2007).

4.- Moció de l’Alcaldia.- Sol·licitud de subvenció a la Generalitat per a la recuperació del patrimoni memorial democràtic.

5.- Moció de l’Alcaldia.- Donar compte de la concessió de subvencions per a la promoció de l’ocupació i l’activitat empresarial local.

6.- Moció de l’Alcaldia.- Conveni amb INNOVA corresponent al control, supervisió i coordinació de treballs a la via pública.

7.- Moció de l’Alcaldia.- Resolució anticipada i liquidació de diversos convenis entre l’Ajuntament i INNOVA.

8.- Moció de l’Alcaldia.- Modificació de diversos convenis entre Ajuntament i INNOVA.

9.- Moció de l’Alcaldia. Ratificació del Decret de l’Alcaldia núm. 3273, sobre operacions de préstec vinculades a subvencions del departament de Cultura.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

10.- Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de despeses.

11.- Contractació i Patrimoni.- Sol·licitar la inclusió de diverses actuacions municipals al Pla únic d’obres i serveis de Catalunya (quadrienni 2008-2012).

12.- Contractació i Patrimoni.- Modificar la composició de la Mesa permanent de Contractació.

13.- Contractació i Patrimoni.- Aprovar el Reglament de règim interior i les tarifes de la concessió administrativa d’explotació de l’aparcament públic del Centre del Pallol.

14.- Emergències i Seguretat Civil. Aprovar inicialment el manual d’actuació per a accidents greus en establiments amb substàncies perilloses.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

15.- Patrimoni del Sòl. Aprovació de la valoració municipal dels béns afectats per sistema viari i espais lliures del PGOU de l’immoble núm. 32 del C/ Astorga (prolongació de l’Av. Josep Tarradellas)

16.- Patrimoni del Sòl. Venda d’un sobrant de via pública situat a l’antic Carreró dels Franciscans.

17.- Gestió Urbanística. Aprovació definitiva del Projecte d’urbanització del Pla parcial urbanístic del subsector 2 del sector H.9 “Aigüesverds II”.

18.- Gestió Urbanística. Recepció provisional de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 4.28 “C/ La Selva del Camp”.

19.- Gestió Urbanística. Recepció definitiva de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l'espai públic de l’àrea 3.9.a) “Entre Ctra. de Castellvell i Camí de la Mineta”.

20.- Gestió Urbanística. Aprovació inicial del Projecte d’urbanització de l’àrea 4.81 “Partida Vila”.

21.- Gestió Urbanística. Aprovació inicial del Projecte d’urbanització de l’àrea 4.63 “Camí Vell de Riudoms” (B) .

22.- Gestió Urbanística. Aprovació de la constitució de la Junta de Compensació del Polígon II del sector A.8 “Roureda”.

23. Contractació i Patrimoni.- Aprovar la revisió del projecte d’urbanització del passeig Boca de la Mina 1ª Fase.

24.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte bàsic i executiu de les obres per a l’ampliació de l’Escola Bressol municipal “La Ginesta”.

25.- Oficina d'Habitatge. Aprovació definitiva de la Modificació de les bases reguladores de les subvencions municipals per al foment de les iniciatives privades de rehabilitació d’habitatges al nucli antic i als eixamples antics de Reus.

COMISSIÓ INFORMATIVA DE SERVEIS PERSONALS

26.- Serveis Socials. Encàrrec de gestió de les activitats socials i de lleure incloses als projectes i/o programes del Departament de Serveis Socials municipal a la societat “Reus Esport i Lleure, S.A.” per al període gener a juliol de 2008.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS.

Reus 13 de desembre de 2007

L’alcalde

Lluís Miquel Pérez Segura

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.