Ple ordinari 2011-01-28

Cerca sessions de Ple

E.g., 17/06/2024
E.g., 17/06/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres 28 Gener, 2011

núm. 01/2011

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DEL PLE DE
L’AJUNTAMENT DE REUS DE 28 DE GENER DE 2011

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior

S’aprova l’acta de la sessió ordinària del dia 22 de desembre de 2010.

2. Informació de l’Alcaldia.

3. Moció de l’Alcaldia. Donant compte del decret de nomenament de la vicepresidenta del Consell Consultiu de les Dones del Baix Camp

Es dóna compte:

Primer. Designar la regidora delegada de l’Àrea de Participació i Ciutadania, Sra. Pilar Pérez López, com la representant electe de l’Ajuntament de Reus per esdevenir vicepresidenta del Consell Consultiu de les Dones del Baix Camp.

Segon. Donar trasllat d’aquesta resolució a la regidora designada i al Consell Comarcal del Baix Camp, als efectes escaients.

Tercer. Donar compte d’aquesta resolució al proper Ple que aquesta Corporació dugui a terme.

4. Moció de l’Alcaldia. Ratificació del decret de l'Alcaldia de data 11 d'octubre del 2010 pel qual es designen les persones integrants del Comitè d'Avaluació i Seguiment del projecte d'intervenció integral "Els barris de ponent de Reus

S’acorda:

Primer. Designar les persones integrants del CAS del projecte d'intervenció integral "Els barris de ponent de Reus":

Per part de l'Ajuntament:

- Molt Il·ltre. Sr. Lluís Miquel Pérez i Segura, alcalde.
- Sr. Jordi Bergadà i Masquef, regidor delegat d'Arquitectura i Urbanisme.
- Sra. Núria Roset i Roig, gerent de l'àmbit de Serveis Territorials i coordinadora general del projecte.
- Sra. Pilar Carbassa i Torres, coordinadora de les actuacions sobre el territori del projecte.
- Sra. Montserrat Ibarz Vidal-Barraquer, coordinadora deles actuacions en l'àmbit dels serveis a les persones del projecte.
- Sra. Teresa Poblet Rosich, coordinadora econòmica del projecte.

Per part de les entitats veïnals més representatives:

- Sr. Elías Declara Díaz, president de l'AAVV del barri Sol i Vista.
- Sr. Ramon Sambró Lasala, president de l'AAVV del barri Immaculada.

Per part de les associacions ciutadanes amb major implantació en l’àmbit on es desenvolupa el projecte:

- Sra. Ana Belén Castaño, en representació de l’AMPA de l’escola “Cèlia Artiga”
- Sra. Zoila Pintado Díaz-Maroto, en representació de l’AMPA de l’Escola bressol “l’Olivera”.

Aquests nomenaments s’entenen sens perjudici del posterior nomenament de dos representants dels agents econòmics i socials, de conformitat amb el que disposa l’article 18.3 del Decret 369/2004.

Segon. Encomanar a proposta del Secretari de la Corporació la secretaria del CAS al Sr. Albert Pereira i Solé, lletrat d’aquesta corporació, el qual, si s’escau, podrà ser substituït per qualsevol altre funcionari amb la suficient capacitació.

Tercer. Donar compte d’aquest decret al Ple de la Corporació en la propera sessió que celebri.

5. Moció de l’Alcaldia. Modificació de l’article 2 dels estatuts de l’Institut Municipal de Formació i Empresa Mas Carandell

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment la proposta de modificació de l’article 2 dels Estatuts de l’Institut Municipal de Formació i Empresa, en el sentit d’introduir en el seu objecte social els següents aspectes:

m) Execució de polítiques actives d’ocupació.
n) Promoció de l’ocupació i foment del desenvolupament.

En aquest sentit, l’article 2 dels Estatuts de l’Institut restaria amb el següent contingut:

“Article 2
L’organisme autònom Institut Municipal de Formació i Empresa “Mas Carandell” té per objecte:

a) La formació general de base.
b) L’orientació i formació professional.
c) La formació orientada al treball (iniciació, actualització, reconversió i millora dels coneixements de tipus professional).
d) La formació per a l’exercici dels drets i de les responsabilitats cíviques, així com per a la participació social.
e) La formació per al desenvolupament personal.
f) L’observatori econòmic local.
g) L’assessorament i informació als empresaris.
h) El suport a les empreses per a la formació contínua i el reciclatge dels seus treballadors.
i) El suport a la inserció laboral per als joves o per aturats de llarga durada o persones amb dificultats.
j) La dinamització dels sectors econòmics.
k) El foment de l’economia social.
l) La coordinació i participació en les iniciatives del sector privat i d’altres administracions públiques coincidents amb les finalitats de l’Institut.
m) Execució de polítiques actives d’ocupació.
n) Promoció de l’ocupació i foment del desenvolupament.
Sens perjudici de les directrius que vinguin determinades pels òrgans de la Corporació, l’Institut Municipal de Formació i Empresa “Mas Carandell” ostentarà les següents potestats:

a) Les potestats reglamentària i d’autoorganització
b) Les potestats de programació o planificació
c) La presumpció de legitimitat i l’executivitat dels seus actes
d) La potestat de revisió d’ofici dels seus actes i acords
e) Les potestats tributària i financera
f) Les potestats d’execució forçosa i sancionadora”

Segon: Sotmetre a informació pública aquesta modificació pel termini de 30 dies per a la formulació de reclamacions i al·legacions. Si no se’n presenten, l’acord d’aprovació inicial esdevé definitiu.

Tercer: Donar a l’expedient la resta de la tramitació que determinen els articles 85.bis de la Llei 7/1985, de 2 d’abril reguladora de les bases del règim local, i els articles 200 i 201 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals

Quart: Facultar al Molt Il·lustre Sr. Alcalde i a la regidora delegada de l’Àrea d’Educació i Formació i presidenta de l’Institut Municipal de Formació i Empresa per tal que qualsevol d’ells, indistintament, formalitzin els documents necessaris per fer efectius els acords anteriors.

6. Moció de l’Alcaldia. Nomenament de membres òrgans municipals complementaris

S’acorda:

Primer: Designar el següent membre del Consell Municipal de Serveis Socials:

- Sr. Xavier Casas Dejoz, com a representant de l’Associació de Familiars de Malalts Mentals Dr. Francesc Tosquelles, en substitució de la Sra. Eva Crespo Moreno.

Segon: Designar els següents membres del Consell Municipal de Joventut:

- Sr. Gerard Baiget Dolcet, com a representant de la Coordinadora d’Esplais i Escoltes de Reus i la Sra. Elisabet Ollé Cerdán com a suplent.
- Sr. Joan Benaiges Torres, com a representant de l’Associació de Jugadors i Jugadores de Rol de Reus i el Sr. Oscar Sanguino Mancheño com a suplent.
- Sra. Elisabet Jiménez Burgeño, com a representant de la Jove Cambra Internacional de Reus i el Sr. Robert Franquet Pons com a suplent.
- Sr. Juan Adrián Hipólito Calbet, com a representant de l’associació Irasshai i el Sr. Alejandro Miralles Comínguez com a representant suplent
- Sr. Toni Ballester Rodríguez com a representant de l’Agrupament Escolta la Mulassa en substitució del Sr. Xavier Mèlich Pons.

7. Moció de l’Alcaldia. Autorització a distintes societats del grup hospitalari per a la venda i adquisició de participacions de GINSA, AIE i per a participar en la constitució d’una associació

S’acorda:

Primer. Autoritzar a la societat HOSPITAL DE SANT JOAN DE REUS, SAM la venda d’1 participació social de l’entitat GESTIÓ INTEGRAL SANITÀRIA I ASSISTENCIAL, AIE (GINSA) (núm. 170), a la societat CENTRE OFTALMOLÒGIC DE REUS SL, així com la venda d’1 participació social (núm. 171) de l’esmentada entitat GINSA AIE a la societat LABORATORI DE REFERÈNCIA DEL CAMP DE TARRAGONA I TERRES DE L’EBRE, SL.

Segon. Autoritzar a la societat HOSPITAL DE SANT JOAN DE REUS, SAM per a participar amb altres entitats en la constitució de l’associació “ASSOCIACIÓ POL DE CONEIXEMENT CATALUNYA SUD”, aprovant alhora els seus estatuts.

Aquesta autorització resta condicionada a que la Junta General de la societat aprovi, així mateix, la participació de l’empresa en la constitució de l’esmentada associació.

8. Moció de l’Alcaldia. Inici d’expedient per a l’aplicació del règim de Municipi de Gran Població a l’Ajuntament de Reus

S’acorda:

Primer. Iniciar novament els tràmits per fer efectiva la sol·licitud al Parlament de Catalunya, de l’aplicació a l’Ajuntament de Reus del règim dels municipis de gran població, regulat en el títol X de la LBRL, d’acord amb l’apartat d) de l’article 121 de la mateix llei.

Segon. Encarregar a la secretaria general que coordini l’elaboració d’una memòria acreditativa de les condicions exigides per a l’accés a l’esmentat règim.

Tercer. Facultar a l’Alcalde per tal que realitzi tots els tràmits i gestions i la signatura de documents que resultin necessaris per al compliment d’aquest acord.

COMISSIÓ D’HONORS I DISTINCIONS

9. Concessió de la Menció Honorífica Municipal al Gremi de Forners de Reus i Comarca

S’acorda:

Concedir la Menció Honorífica Municipal al Gremi de Forners de Reus i Comarca en reconeixement a la seva trajectòria a la nostra ciutat, a la tasca de tots els professionals que al llarg dels anys han fet possible que el gremi segueixi endavant i, de manera especial en acomplir-se enguany el 100 aniversari de la seva fundació.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

10. Hisenda - Gestió Econòmica i Pressupostària. Expedient de modificació
de crèdits del pressupost de l'Ajuntament.

S’acorda:

Primer. Aprovar inicialment l'expedient de modificació de crèdits en el pressupost de l’Ajuntament de Reus, el resum del qual per capítols és el següent:

AJUNTAMENT DE REUS

Altes de despeses
Capítol VI Inversions reals 990.918,93
Capítol VII Transferències de capital 38.145,98
Capítol VIII Actius financers 800.000,00
Total altes de despeses 1.829.064,91

Baixes de despeses
Capítol vi Inversions reals 1.829.064,91
Total baixes de despeses 1.829.064,91

Segon. Exposar al públic, de conformitat amb allò que disposa l’article 169 del RDL 2/2004 de 5 de març pel que s’aprova el Text Refós de la Llei d’Hisendes Locals, l'expedient de modificació de crèdits en el pressupost de l’Ajuntament de Reus, i per un termini de quinze dies als efectes del seu examen i presentació de reclamacions, transcorregut el qual sense que se'n realitzin es considerarà l'expedient definitivament aprovat.

11. Hisenda-Unitat de Gestió d'Ajuts i Programes Específics. Modificació de les bases per a la concessió de subvencions diverses per a persones en situacions socioeconòmiques desfavorides de la Ciutat de Reus

S’acorda:

Primer. Aprovar inicialment les bases modificades que han de regir la concessió de subvencions, pel procediment de concurrència competitiva, per a les persones en situacions socioeconòmiques desfavorides de la ciutat de Reus.

Segon. Sotmetre les bases previstes en l’acord anterior al tràmit d’informació pública en la forma reglamentàriament establerta, entenent-se definitivament aprovades en el cas que en el termini establert per a aquest tràmit no es formulin al·legacions ni reclamacions. En aquest sentit, les bases es publicaran íntegrament en el Butlletí Oficial de la Província i en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament, i se sotmetran al tràmit d’informació pública per un termini de 20 dies des de la publicació de les bases al Butlletí Oficial de la Província. Així mateix, s’inserirà en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya una referència de l’anunci de publicació del text.

Tercer. Facultar al Molt Il·lustre Senyor Alcalde, Sr. Lluís Miquel Pérez Segura, i al regidor delegat de l’Àrea de Recursos Generals i Hisenda, Sr. Carles Salas Martí, per tal que, qualsevol d’ells indistintament, formalitzin els documents necessaris per tal de fer efectius els acords anteriors.

12. Hisenda-Intervenció. Pla econòmic i financer 2010-2013 per al compliment de l'estabilitat pressupostària

S’acorda:

Primer. Aprovar el Pla econòmic i financer per al període 2011-2013, d’acord amb la memòria que consta a l’expedient i que en un període màxim d’un any permetrà l’assoliment de l’objectiu d’estabilitat pressupostària. En cas que la liquidació de l’exercici 2010 presenti un escenari, en termes consolidats, d’estabilitat pressupostària, es donarà per acomplert de forma anticipada l’objectiu del Pla econòmic i financer.

Segon. Comunicar a la Direcció general de política financera i assegurances, organisme qui ostenta la tutela financera de les entitats locals a Catalunya, als efectes del seu coneixement, aprovació i posterior seguiment.”

13. Recursos Humans. Aprovació catàleg de llocs del personal de l'Ajuntament de Reus per a l'any 2011

S’acorda:

Primer. Aprovar el catàleg de llocs de treball de l’Ajuntament de Reus a efectes de complement específic, d’acord amb el que diu l’article 170 del Reglament de personal al servei de les Entitats locals, en relació amb la Disposició Transitòria segona del RD 861/86, i que consta com Annex al present Dictamen.

Segon. Assignar els nivells de complement de destinació en la forma establerta per l’esmentat catàleg.

Tercer. Fixar la quantitat global anual destinada a assignació de complements específics als funcionaris, en el 73,13% de la massa salarial.

Quart. Fixar la quantitat global anual destinada a complement de productivitat als funcionaris, en el 17,23% de la massa salarial.

Cinquè. Fixar la quantia global anual destinada a gratificacions dels funcionaris, en el 2,15 % de la massa salarial.

Sisè. Aprovar els criteris que han de regir la concessió del complement de productivitat, segons la quantitat global assignada, els quals queden establerts de la següent forma:

a) Especial rendiment, activitat extraordinària i l’interès i iniciativa amb els que els funcionaris desenvolupin el seu treball.
b) Retribuirà aquells funcionaris que portin a terme esporàdicament i provisionalment, per necessitats del servei, tasques de conducció de vehicles dels diferents serveis corporatius. Aquesta productivitat també serà aplicable al personal que ocupi una plaça o lloc de treball de xofer de la plantilla de la plantilla de la Corporació.

Correspon a l’alcalde o regidor en qui delegui la distribució de la quantitat consignada en pressupost entre els diferents programes i àrees de l’administració municipal, així com l’assignació individual d’acord amb els anteriors criteris.

L’apreciació de la productivitat es farà en funció de circumstàncies objectives relacionades directament amb el desempenyorament del lloc de treball i objectius assignats al mateix. L’alcalde o regidor en qui delegui podrà demanar informe no vinculant als caps dels funcionaris proposats per ser retribuïts amb el complement de productivitat.

Així mateix s’aprova un complement de productivitat en concepte d’assistència de 160,00 € /mes per tot el personal de la plantilla de l’Ajuntament, a excepció de la Guàrdia Urbana d’acord amb determinats criteris. Pels conserges de col·legi que tinguin la jornada partida aquest import es veurà incrementat en 36,06 €.

Per poder percebre aquest complement, serà necessari que mensualment no es falti al treball més d’un dia, amb l’exempció dels següents supòsits: llicència per maternitat, vacances, assumptes propis, situacions d’incapacitat laboral derivades d’accident laboral, assistència a cursos de perfeccionament, crèdit horari sindical, permís per deures inexcusables i permís per defunció de pares, sogres, cònjuge, fills i germans. Totes les absències de dos o més dies comportaran la minoració d’aquest complement en 25,00 €.

S’estableix una productivitat per al personal adscrit a la Biblioteca Municipal de 18 euros per dissabte realment treballat.

També s’estableix un plus de conducció per un import de 18,03 € / mes.

Així mateix s’abonarà la productivitat prevista en el punt quart de l’acord de data 22 de maig de 2008, aprovat pel ple en sessió tinguda el dia 30 de maig de 2008.

En cap cas els complements de productivitat percebuts durant un període de temps originaran cap tipus de dret individual respecte a valoracions o apreciacions corresponents a períodes successius.

En quant a la productivitat del personal de la recaptació executiva s’estarà als criteris establerts pel Ple de la Corporació de data 2 de maig de 2000.

Setè. Aprovar els criteris que han de regir la concessió del complement de productivitat al personal de la Guàrdia Urbana, els quals queden establerts de la forma següent:

Els criteris de cobrament d’aquest complement de productivitat seran els següents:

1. S’estableixen quatre ítems de valoració:
a) Baixes laborals prolongades (no més de 7 dies al semestre)
b) Formació continuada
c) Implicació del personal en les especialitats.
d) Condecoracions
- Medalla al mèrit professional
- Medalla d’honor

2. Per optar a aquesta productivitat s’hauran d’assolir necessàriament, al menys, dos dels ítems exposats al punt 1. Un dels quals haurà de ser necessàriament el punt a).

3. Excepcionalment es procedirà a la valoració de les baixes produïdes per motius laborals.

4. La remuneració econòmica mensual corresponent a aquest complement de productivitat serà de 150 € pels agents i de 200 € pels caporals.

5. Aquest cobrament es farà cada sis mesos (dos pagaments anuals) sempre i quan durant aquest període s’hagin assolit els ítems especificats al punt 1. Es percebrà als mesos de març i setembre.

El personal de la plantilla de la Guàrdia Urbana percebrà una nocturnitat per nit real treballada de 10,00 € / dia.

Vuitè. Aprovar els criteris que han de regir la concessió de gratificacions als funcionaris segons la quantitat global destinada a aquest concepte, que queden establerts de la següent forma:

- Realització de serveis extraordinaris fora de la jornada normal de treball, i assistència a judicis per raó del servei.

Correspon a l’Alcalde o Regidor en qui delegui l’assignació individual de les gratificacions amb subjecció a l’anterior criteri.

Les gratificacions no podran ser fixes en la seva quantia ni periòdiques en la seva percepció.

Novè. Els anteriors acords tindran efectes de 1r de gener de 2011.

14. Assessoria Jurídica. Esmena a l’acord de creació i de supressió dels fitxers de dades de caràcter personal

S’acorda:

Primer. Esmenar l’acord de ple de data 18.06.2010, mitjançant el qual s’aprova definitivament la disposició general de supressió dels fitxers de dades de caràcter personal de titularitat municipal, incorporant l’apartat destí, segons s’especifica a l’expedient.

Segon. Incorporar al punt segon de l’acord de ple de 18.06.2010, mitjançant el qual s’aprova definitivament la disposició general de creació de 21 fitxers de dades de caràcter personal, un nou apartat de “transferències internacionals”, manifestant de forma expressa que no es preveuen.

Tercer. Ordenar la publicació dels acords primer i segon al Butlletí Oficial de la Província.

Quart. Iniciar els tràmits oportuns davant a l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades per a donar efectivitat als acords anteriors.

SERVEIS TERRITORIALS

15. Gestió Urbanística. Aprovació provisional del Pla Parcial urbanístic del sector D.5a “Prolongació c/ Joan Fuster”

S’acorda:

Primer. Aprovar provisionalment el Pla parcial urbanístic del sector D.5a "Prolongació c/ Joan Fuster", promogut a per Promocions i Naus Industrials, SA.

Segon. Elevar-ho a la Generalitat de Catalunya als efectes de la seva aprovació definitiva.

16. Gestió Urbanística. Aprovació inicial de la Modificació puntual de la Revisió del Pla general d'ordenació urbana de Reus per al canvi de classificació de sòl a l'àmbit anomenat Polígon Nirsa

S’acorda:

Primer. Aprovar inicialment la Modificació puntual de la Revisió del Pla general d'ordenació urbana de Reus per al canvi de classificació de sòl a l'àmbit anomenat Polígon Nirsa que inclou l'informe de sostenibilitat ambiental.

Segon. Sotmetre a informació pública l’esmentat instrument de modificació puntual de la Revisió del Pla general així com l’informe de sostenibilitat ambiental que s'hi conté, pel termini de 45 dies, perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.

Tercer. Demanar informe als organismes sectorials afectats i concedir audiència, si escau, als ajuntaments el terme municipal dels quals confini amb l’àmbit d’aquesta modificació puntual.

17. Gestió Urbanística. Aprovació provisional de la Modificació puntual del Pla parcial urbanístic del sector A.9.d) "Barranc Martí o del Cementiri"

S’acorda:

Primer. Aprovar provisionalment la Modificació puntual del Pla parcial urbanístic del sector A.9.d) "Barranc Martí o del Cementiri", promoguda pel Sr. Francesc Fontboté Vidal.

Segon. Elevar-ho a la Generalitat de Catalunya als efectes de la seva aprovació definitiva.

SERVEIS PERSONALS

18. Joventut. Aprovació del Reglament municipal d'ús del Casal de Joves La Palma de Reus

S’acorda:

Primer. Aprovar inicialment el Reglament municipal d’ús del Casal de Joves La Palma de Reus.

Segon. Donar tràmit d’informació pública per un període de trenta dies perquè es puguin presentar reclamacions i suggeriments. En cas de no haver-hi cap reclamació o suggeriment, l’acord inicial esdevindrà definitiu.

PROPOSTES DE RESOLUCIÓ DELS GRUPS MUNICIPALS

19. Proposta d’ICV-EUiA, de rebuig de les sentències del Tribunal Suprem contra la immersió lingüística de les escoles catalanes.

20. Proposta d’ERC, de rebuig a la sentència del Tribunal Suprem contra la immersió lingüística a l’escola.

Els punts 19 i el 20 es tracten conjuntament, ja que s’ha fet un refós de les dues propostes.

Moció de rebuig a la sentència del Tribunal Suprem contra la immersió lingüística a l’escola.

S’acorda:

Primer. Rebutjar les tres sentències del Tribunal Suprem espanyol que intenten imposar la fi del sistema d’immersió lingüística de les escoles catalanes.

Segon. Declarar que l’actual model d’immersió lingüística ha portat resultats positius en l’educació del nostre país, donant lloc a un sistema educatiu que en cap cas ignora el coneixement del castellà, i, per tant, mostrar el nostre convenciment que és el model que cal continuar aplicant.

Tercer. Reclamar unitat a les forces polítiques i a la societat civil catalana enfront l’enèsim atac a la llengua, cultura i societat catalana.

Quart. Donar suport a les accions de rebuig contra les sentències del Tribunal Suprem espanyol i en defensa del model d’immersió lingüística escolar que estan sorgint des de la societat civil.

Cinquè. Comunicar aquest acord al president del Parlament de Catalunya; als grups parlamentaris del Parlament de Catalunya, del Congrés dels Diputats i del Senat; als presidents de l’Associació Catalana de Municipis, i a la Federació de Municipis de Catalunya.

MOCIONS DELS GRUPS MUNICIPALS

21. Moció de la CORI, perquè l’Ajuntament de Reus, a través d’AMERSAM, reparteixi vals d’estacionament gratuït als usuaris de les zones blaves i aparcaments municipals de Reus

Sotmesa la proposta a votació, es desestimada.

22. Moció de la CORI, perquè l’Ajuntament doni facilitats perquè es puguin realitzar més concerts de rock a la nostra ciutat, per a fomentar la promoció de grups i bandes locals musicals

Sotmesa la proposta a votació, és desestimada.

ASSUMPTE SOBREVINGUT

23. Moció de l’Alcaldia. Autorització d’operacions de crèdit a llarg termini a AREMSA

S’acorda:

Primer. Autoritzar a la societat Aigües de Reus Empresa Municipal, S.A. (AREMSA) la concertació de la següents operacions de crèdit a llarg termini:

- Préstec 1
1) Finalitat: Obres corresponents a l’Ampliació de l’Estació de Tractament d’aigua potable (ETAP), la construcció d’un nou dipòsit d’aigua (Dipòsit intermig) i la construcció d’una estació de bombament i conducció d’impulsió per a transvasament d’aigües fins al dipòsit de la Barraqueta.
2) Entitat financera: Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona – Línia ICO.
3) Import: 1.250.000,00 euros.
4) Termini: 7 anys.
5) Liquidació: trimestral.
6) Tipus d’interès fix: swap de tipus d’interès del dia de la formalització (actual aprox. 6,55%).
7) Comissió d’obertura: 0%.
8) Comissió d’estudi: 0%.

- Préstec 2
1) Finalitat: Obres corresponents a l’Ampliació de l’Estació de Tractament d’aigua potable (ETAP), la construcció d’un nou dipòsit d’aigua (Dipòsit intermig) i la construcció d’una estació de bombament i conducció d’impulsió per a transvasament d’aigües fins al dipòsit de la Barraqueta.
2) Entitat financera: Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona.
3) Import: 1.250.000,00 euros
4) Termini: 7 anys.
5) Tipus d’interès variable: Euribor anual + 2,50%
6) Comissió d’obertura: 0,5%.
7) Comissió d’estudi: 0,5%.
8) Comissió d’amortització i/o cancel·lació anticipada: 0%.

Segon.Donar a l’expedient la tramitació reglamentària.

PRECS I PREGUNTES

Reus, 10 de març de 2011

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.