
Com alimentar-me si tinc COLESTEROL o vull prevenir-lo: consells, aliments i receptes boníssimes!
QUAN
el 24/03/2023
a les 10:00h
LOCALITZACIÓ
Centre Cívic Ponent
Av/ dels Països Catalans, 106,
Tel. 977 010 044
Com alimentar-me si tinc COLESTEROL o vull prevenir-lo: consells, aliments i receptes boníssimes!
el 24/03/2023
a les 10:00h
Av/ dels Països Catalans, 106,
Tel. 977 010 044
Amb l'humor de les Divas, el Ballet Gran Casino, Edu Mutante. La cirereta del pastís la posarà el grup Vientos del Norte, amb el seu tribut a Mocedades, El Consorcio i Sergio y Estíbaliz.
On: Plaça Anton Borrell
Quan: Dijous 26 a les 22:30 h
Com a preàmbul de la Nit de Fer l'Índiu
On: Plaça del Mercadal
Quan: Dijous 26 a les 22:30 h
L'Àliga i els Gegants Indis pujaran en cercavila fins al Campanaret per recollir l'element convidat d'enguany, el Lleó, amb motiu del seu 20è aniversari.A continuació a la Plaça del Mercadal, festa dels 10 anys de la Nit de Fer l'Índiu, amb DJ Aleix Ballesté
On: Plaça del Mercadal
Quan: Dijous 26 a les 23:30 h
D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.