els dies 2 i 16 de febrer estarà obert el període de preinscripció escolar per al curs 2010-2011 per a l’Educació infantil, l’educació primària i l’educació secundària obligatòria. Una de les principals novetats del curs que ve serà l’entrada en funcionament d’una nova zonificació per a la secundària.
El curs que ve també hi haurà la...
977 010 010