nsellera de Salut, Marina Geli, inaugura aquest dijous, 6 d’agost, el nou accelerador lineal de l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus.
La consellera arribarà a l’hospital (c/Sant Joan, s/n) a les 11:30 h, on també hi seran l’alcalde de Reus Lluís Miquel Pérez i de Xavier Sabaté, delegat del Govern a Tarragona, Josep Maria Sabaté,...
977 010 010