La regidoria de Salut i Ciutadania de l'Ajuntament de Reus llença una nova campanya integral de comunicació adreçada a no rebaixar l'alerta davant les noves mesures sanitàries decretades arran de la pandèmia de la COVID19 i titulada “Quedem?”.
El regidor de Salut i Ciutadania, Òscar Subirats, explica que “l’hem plantejada des de la no...











977 010 010