Llicència d’activitats
Activitats és un departament tècnic-administratiu dins de l’Àrea de Medi Ambient, format per un equip de dotze professionals, que depèn del Director d’Àrea i que seguint les directrius i objectius marcades per la regidoria, treballen per a la prevenció i control del medi ambient, des de la vessant de la concessió de llicències municipals d’activitats.
Què fem:
- Tramitació d’expedients de sol•licitud de llicències d’ús per als establiments, segons el Reglament d’Obres, Activittats i Serveis dels ens locals.
- Tramitacío d’expedients de sol•licitud de les activitats incloses en la Llei 3/1998, de la Intervenció Integral de l’Administració Ambiental.
- Tramitació i expedició dels certificats de compatibilitat del projecte amb el planejament urbanístic que preveu l’esmentada Llei, així com la seva classificació.
- Altres expedients tal com canvis de nom, ampliacions que comportin canvis substancials o no de l’activitat, baixes...
- Verificacions i controls de les activitats.
- Actes d’inspecció.
- Atenció de queixes de molèsties originades per les activitats en relació a:
- soroll
- vibracions
- calor
- olor
- electromagnetisme
*Accés al Portal Tràmits > Empresa Formació i Ocupació