La regidoria de Salut i Ciutadania ha organitzat des del 13 al 16 d'octubre la Setmana de les persones grans de Reus, quatre dies plens d'activitats per començar el trimestre amb energia i que formen part de la campanya Grantivisme!.
Òscar Subirats, regidor de Salut i Ciutadania, "el Grantivisme! recull la capacitat per trobar les...













977 010 010